به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، رضا گلدوزیان افزود: کمیته بازرسی مدت کوتاهی است که با انجام تعامل چند ارگان مهم دولتی شکل گرفته و فعالیت های خود را با سرعتی بیشتر درراستای سالم سازی فعالیت های اماکن ورزشی آغاز نموده است.
وی افزود: این کمیته که متشکل از نمایندگان استانداری، دانشکده علوم پزشکی مشهد، پلیس مبارزه با قاچاق کالا، پلیس اماکن، اداره کل ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی می باشد؛ طرح بازرسی از باشگاه های استان را آغاز نموده است.
گلدوزیان خاطرنشان کرد: تمامی باشگاه ها موظفند طبق قوانین موجود وزارت ورزش و جوانان عمل کنند و درصورت مشاهده بروز تخلف اعم از مواردی نظیر عرضه مکمل های دارویی غیرمجاز، عدم رعایت بهداشت باشگاه ها، و همچنین فعالیت باشگاه های بدون مجوز برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
وی همچنین با اشاره به جدیت کمیته بازرسی در اجرای قوانین گفت: تمام تلاش این کمیته در این است که اماکنی که با نام ورزشدر ارتباط هستند هیچگاه فعالیتی خارج از قوانین وزارت ورزش را انجام ندهند.
وی افزود: تلاش کمیته در ابتدا ارشاد باشگاه های متخلف است، ولی درصورت تکرار و یا پایان یافتن مهلت تعهد و انجام نگرفتن تعهدات با آن باشگاه برخورد جدی انجام خواهد شد.
وی اظهار داشت: دراین بازدید به باشگاه هایی که دارای تخلف هستند تذکر داده و درصورت تکرار از ادامه فعالیت های آن ها جلوگیری خواهد شد.
گلدوزیان افزود: در حال حاضر اسامی باشگاه های بازدید شده متخلف اعلام نمی شود؛ ولی در صورت تکرار هم اسامی اعلام خواهد شد و هم برخورد قانونی با این اماکن صورت می گیرد./ س