قطرهمانی که پشت جنگهای منطقه خودش پنهان کرده دوم وقتی حمله به کشوربشهوباچندموشک جواب دادن ساکت میشویدهمان جرعت پیداکردن برای بارهای دیگه بایدازهرکشوری به کشورحمله بشه بااون کشورجنگ کنیم تابقیه درس عبرت بگیرن باچندموشک چیزی حل نمیشه جواب بایدکوبنده ومحکم باشه تابقیه ترس حس کنندنه به مابخندندوبیانه صادرکنند
مفت که نمیده پولشو میگیره.اینکه به نفع ایرانه.
با امثال تو باشه کرکره کشور رو میکشن پایین و با کل دنیا قهر میکنن
رضا
۱۷:۳۰ ۰۶ تير ۱۴۰۵
یک اصل در سیاست خارجی کشورهای جنوب خلیج فارس وجود دارد که ما نمی خواهیم بپذیریم و آن اینست که آنها ذاتأ با ما خوب نخواهندشد این اصل اول رابطه سیاسی آنها است؟!
آمریکا بااین ترفند درصدد است تا کشورهای حاشیه خلیج برای مقابله با ایران به پیمان اسراییل بپیوندند.بدین ترتیب آنها دیگر دشمن اسراییل نیستند وباخیال راحت اسرائیل غزه و لبنان و سوریه را می بلعد بعد سراغ مصر و دیگر کشورهای عربی می رود و اسرائیل بزرگ را تشکیل خواهد داد .
نهاد تحت نظارت نیروی دریایی ایالات متحده، مدعی شد که مسیر نزدیک سواحل عمان در تنگه هرمز در حال گسترش است تا امکان تردد در هر دو جهت (کشتیهای ورودی و خروجی) فراهم شود
مرگ_بر_امریکا
خیلی باید ساده لوح باشیم باور کنیم که اونها به تفاهم نامه پایبند باشند . این فقط یک وقفه برای جنگ بزرگ هست و با توجه به شواهد و لجستیک بزرگی که دارند انجام میدن خیلی زود اتفاق خواهد افتاد . و من امیدوارم بمب ساخته و تست بشه قبل از اقدام اونها .انشا ا...
با امثال تو باشه کرکره کشور رو میکشن پایین و با کل دنیا قهر میکنن
مرگ_بر_امریکا