نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی: ۱۹
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۶ تير ۱۴۰۵
ابر قدرتی ایران برای من جوون بیکاری اورده برای اقا زادها اشتغال و شغلهای خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۶ تير ۱۴۰۵
اگر نمی توانید حجاب را کنترل کنید تمامی کافی شاپ ها را پلمب و جریمه سنگین کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۶ تير ۱۴۰۵
کشورهای عرب میکروسکوپی هیچ وقت با ایران خوب نمی‌شوند اولا بدلیل وابسته بودن. دوما بدلیل آنکه مارا رقیب خود فکر میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۶ تير ۱۴۰۵
مردم یادتونه چند روز پیش شخص رئیس جمهور و وزیر امور خارجه از قطر کلی بابت همکاری تشکر کروه یودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۶ تير ۱۴۰۵
چه تفاهمی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۶ تير ۱۴۰۵
شخص رئیس جمهور باید به مردم پاسخگو باشد چون تعهد داده و تفاهم نامه رو امضا کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۶ تير ۱۴۰۵
برای اینکه هر وقت به پیروزی رسیدیم از طرف شورای امنیت دست و پامون برای آمریکا لرزید. نقد را دادن دنبال نسیه رفتن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۶ تير ۱۴۰۵
اول مذاکره راه می اندازند خوب اطلاعات از کارشناسان
ایران می‌گیرند بعد میرن چگونگی نقشه دشمنی را انجام می‌دهند این چندمین بار هست فریب خوردگان شدیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۶ تير ۱۴۰۵
به افتخار مسئولین همیشه هوشیار ایران ، لطفاً کف بزنید ، تا بوده ایران از بی مسئولیتی ضربه خورده و هیچ وقت هم گویا نمی‌خواد درست بشه و فقط این مردم بیچاره بشن ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۶ تير ۱۴۰۵
لعنت به بی بصیرتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۶ تير ۱۴۰۵
قیصر را بیارید آواز بخونه همه چیز درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۶ تير ۱۴۰۵
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۶ تير ۱۴۰۵
آقای پزشکیان! شما که مسؤولیت مذاکره را شخصاً بر عهده گرفته اید؛ باید بدانید همان طور که آقای شهیدمان بارها فرمودند: نتیجه اعتماد به آمریکا جز خسارت محض نیست.
هر چه در برابر دشمن عقب نشینی کنیم او جری تر خواهد شد و هر چه امتیاز بدهیم زیاده خواهی او بیشتر خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۶ تير ۱۴۰۵
چرا ایران با طرف عمانی یک قرداد چندساله نمیبنده و امنیت تنگه رو از ساحل عمان بطور کامل در اختیار نمیگیره؟ با اینکار بقیه کشورهای حاشیه خلیج فارس مجبور به تمکین خواهند شد. به نظرم باید عمان رو تحت فشار گذاشت، البته به نفع عمان هم هست از درگیری خودش رو کنار میکشه.
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۶ تير ۱۴۰۵
هر اتفاقی که برای ملت ما می‌افتد، نتیجه‌ی مذاکرات است.
مسئولان کره شمالی از مسئولان ایرانی باهوش ترند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۶ تير ۱۴۰۵
حاشا به غیرتتان
بزارید نیروهای نظامی بزنند بساط یانکی ها رو جمع کنند و گم شن برن خلیج خوک ها
۱۲۳