به افتخار مسئولین همیشه هوشیار ایران ، لطفاً کف بزنید ، تا بوده ایران از بی مسئولیتی ضربه خورده و هیچ وقت هم گویا نمیخواد درست بشه و فقط این مردم بیچاره بشن ،
آقای پزشکیان! شما که مسؤولیت مذاکره را شخصاً بر عهده گرفته اید؛ باید بدانید همان طور که آقای شهیدمان بارها فرمودند: نتیجه اعتماد به آمریکا جز خسارت محض نیست.
هر چه در برابر دشمن عقب نشینی کنیم او جری تر خواهد شد و هر چه امتیاز بدهیم زیاده خواهی او بیشتر خواهد شد.
چرا ایران با طرف عمانی یک قرداد چندساله نمیبنده و امنیت تنگه رو از ساحل عمان بطور کامل در اختیار نمیگیره؟ با اینکار بقیه کشورهای حاشیه خلیج فارس مجبور به تمکین خواهند شد. به نظرم باید عمان رو تحت فشار گذاشت، البته به نفع عمان هم هست از درگیری خودش رو کنار میکشه.
ایران میگیرند بعد میرن چگونگی نقشه دشمنی را انجام میدهند این چندمین بار هست فریب خوردگان شدیم .
هر چه در برابر دشمن عقب نشینی کنیم او جری تر خواهد شد و هر چه امتیاز بدهیم زیاده خواهی او بیشتر خواهد شد.
مسئولان کره شمالی از مسئولان ایرانی باهوش ترند.
بزارید نیروهای نظامی بزنند بساط یانکی ها رو جمع کنند و گم شن برن خلیج خوک ها