دمت گرم آقا رامین..... دم پدر رامین گرم با تربیت این چنین اولادی..... کاش مسئولین از رامین یاد بگیرند تا واسه خوشحال شدن مردم کاری انجام بدهند....کاش نماینده ها یاد بگیرند که فقط به فکر خودشون نباشند و بنزین روی آتش جنگ نریزند و راضی به ادامه جنگ و بدبختی مردم نباشند
جون به لب مون کردن با این چک گل شون.خوب میگفتید گل درست.مگه چی میشد.بد شانسی تو سیاتل از در و دیوار برای تیم ملی بارید.از حق نگذریم رامین گل قشنگی زد.
خدا یارتان باد 💖