نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۱
در انتظار بررسی: ۵
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۶ تير ۱۴۰۵
زنده باد تیم ملی ایران که با وجود جنگ نتو استند تمرین کن آماده داشت باشند در آمریکا با فشار روانی خوب بود زنده باد تیم فوتبال ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۶ تير ۱۴۰۵
اگه نرفتیم طارمی باید مجازات بشه و اگه رفتیم باید جبران کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۶ تير ۱۴۰۵
طارمی اعدام باید گردد 🤣🤣🤣😂😂😂😂😅😅
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۶ تير ۱۴۰۵
واقعا چه طور نیوزلند نبردیم ۵ تا گل خورد امروز ، یه عده همیشه معلوم حال میان دفاع میکردن میگفتن بازی خوبی کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۶ تير ۱۴۰۵
بابا توپ گرده رو توپ نمیشه حساب کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۶ تير ۱۴۰۵
ما ایرانیم ایران سرفرازی ات وامدار خون شهداست __ خون شهداست ضامن مانایی ماست ___
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۶ تير ۱۴۰۵
وقتی داورر اماراتی باشه همین میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۶ تير ۱۴۰۵
یه پنالتی برامون گرفت اگه نمی‌گرفت چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۶ تير ۱۴۰۵
مقصر باخت ایران فقط و فقط آمریکاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۶ تير ۱۴۰۵
هر چور تونستن تیم ملی رو اذیت و خسته کردن‌
انشاالله که ایران بره بالا و بالاو بالاتر
Iran (Islamic Republic of)
سیدخداااااااااااااااااااااااا
۰۸:۳۶ ۰۶ تير ۱۴۰۵
مرگ بر آمریکا
United Arab Emirates
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۶ تير ۱۴۰۵
بازی رو نتونستیم ببینیم فقط بازی بلژیک و نیوزلند را زنده نشون داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۰۶ تير ۱۴۰۵
چرا باید وقتی همچین بازی مهمی هست دقیقا پنج دقیقه قبل شروع برق قطع بشه؟
وقتی هم با اداره برق استان گیلان، شهرستان رودسر گرفته میشه کسی هم پاسخگو نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۰۶ تير ۱۴۰۵
همیشه همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۶ تير ۱۴۰۵
فکر کردن رودسر ها فوتبال نمیبینند
Iran (Islamic Republic of)
دکتر محسن ن
۱۰:۲۱ ۰۶ تير ۱۴۰۵
چون تو رشت و گیلان مردم مراعات نمی کنند و کولر ۲۴ ساعته با آخرین درجه کار میکنه،باید برای جبران برق از صحفات خورشیدی و...با سرمایه گذاری بخش خصوصی استفاده کرد.
۱۲۳