ایشااء اله فردا خبر صعود به مرحله بعدی (حذفی) را مطلع میشیم و بچه ها با اقتدار و زدن گل به سوئیس به مراحل بالاتر و بهتراز سایررقبای همینگروه تمامی این خستگی ها از تنشون در بیاد
آفساید نبود این سیستم ضعیف کشی است الان ما باید 2 بازی رو میبردیم اصلا ممکنه برنامه کد نویسی ور رو جوری کنن که پای بازیکن یک کشور رو که خوششون نمیاد جلوتر از فیلم شبیه سازی کنه از دیدگاه مهندسی کامپیوتر این کاملا شدنی است !!!! توی فیلم از زاویه های مختلف اصلا افسایدی دیده نمیشه این هم یه راه حق کشی و شارلاتان بازی فیفا شده 6 امتیاز ما رو خوردن
برادر قانون آفساید چند مدل است اگر دروازه بان بیاد جلو آخرین بازیکن جایگزین دروازهبان میشه یعنی آخرین نفر مد نظرت نباشه این قانون آفساید هر چند سال یکبار اتفاق میفته این شانس ما خیلی عجیب نیست
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۶ تير ۱۴۰۵
واااااای وااااای گفتند ۵ سانت افساید بود ۵ سانتی متر چجوری از فاصله دور اونم تو تلوزیون دو بعدی دیدی تو چرت میگی به همه اتحام میزنی
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۶ تير ۱۴۰۵
بدون نرم افزارم معلوم بود نوک پاش تو افسایده، دومین مدافعم حساب بود چون دروازه بان جلوتر بود.
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۶ تير ۱۴۰۵
آفساید بود دروازه بان بیرون امده بود با دوربینای معمولیم دیده میشد پس مدافع یکی مونده به آخر مهمه و کسیم انقد بیکار نیست بشینه کد جلو رفتن نوک پا بنویسه
علی
۱۰:۳۶ ۰۶ تير ۱۴۰۵
ما روی گل آخر ایران اعتراض داریم اصلا ابساید نبود میشه اعتراض گذاشت
از مسئولین فوتبال کشور متشکریم که در این دوره جام جهانی
آبروداری کردند و مهمتر از همه اینها ، این موفقیت با استفاده از
مربیان ایرانی بدست آمده است !!!
جا دارد که یک دهم پولی که به مربی خارجی میدادید بعنوان پاداش
به بازیکنان و کادر فنی بدهید !
آبروداری کردند و مهمتر از همه اینها ، این موفقیت با استفاده از
مربیان ایرانی بدست آمده است !!!
جا دارد که یک دهم پولی که به مربی خارجی میدادید بعنوان پاداش
به بازیکنان و کادر فنی بدهید !