نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۱
در انتظار بررسی: ۵
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۶ تير ۱۴۰۵
ترابی از. مغانلو بهتر. بود
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۱۵:۲۴ ۰۶ تير ۱۴۰۵
ترابی تاثیر خوبی بابلژیک داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۶ تير ۱۴۰۵
بازیهای آبرومندانه ای بود دم بچه های تیم ملی گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۶ تير ۱۴۰۵
ایشااء اله فردا خبر صعود به مرحله بعدی (حذفی) را مطلع میشیم و بچه ها با اقتدار و زدن گل به سوئیس به مراحل بالاتر و بهتراز سایررقبای همین‌گروه تمامی این خستگی ها از تنشون در بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۶ تير ۱۴۰۵
اگه صعود کردیم حتما پنالتی تمرین کنند ، چون بازی های بفد حتما باید برنده داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۶ تير ۱۴۰۵
طارنی داشت پنالتی میزد از استرس داشت میمورد ، انگار نه انگار تو اروپا بازی کرده چهرش مشخص بود خراب میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۶ تير ۱۴۰۵
رونالدوهم یکی جام جهانی قبلی خراب کرد بیرانوند گرفت مثه این که انتقام اون پنالتی اینجا ازمون گرفته شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۶ تير ۱۴۰۵
کلا مصر رو بازی سوار بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۶ تير ۱۴۰۵
آفساید نبود این سیستم ضعیف کشی است الان ما باید 2 بازی رو میبردیم اصلا ممکنه برنامه کد نویسی ور رو جوری کنن که پای بازیکن یک کشور رو که خوششون نمیاد جلوتر از فیلم شبیه سازی کنه از دیدگاه مهندسی کامپیوتر این کاملا شدنی است !!!! توی فیلم از زاویه های مختلف اصلا افسایدی دیده نمیشه این هم یه راه حق کشی و شارلاتان بازی فیفا شده 6 امتیاز ما رو خوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۶ تير ۱۴۰۵
برادر قانون آفساید چند مدل است اگر دروازه بان بیاد جلو آخرین بازیکن جایگزین دروازه‌بان میشه یعنی آخرین نفر مد نظرت نباشه این قانون آفساید هر چند سال یکبار اتفاق میفته این شانس ما خیلی عجیب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۶ تير ۱۴۰۵
واااااای وااااای گفتند ۵ سانت افساید بود ۵ سانتی متر چجوری از فاصله دور اونم تو تلوزیون دو بعدی دیدی تو چرت میگی به همه اتحام میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۶ تير ۱۴۰۵
بدون نرم افزارم معلوم بود نوک پاش تو افسایده، دومین مدافعم حساب بود چون دروازه بان جلوتر بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۶ تير ۱۴۰۵
آفساید بود دروازه بان بیرون امده بود با دوربینای معمولیم دیده میشد پس مدافع یکی مونده به آخر مهمه و کسیم انقد بیکار نیست بشینه کد جلو رفتن نوک پا بنویسه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۳۶ ۰۶ تير ۱۴۰۵
ما روی گل آخر ایران اعتراض داریم اصلا ابساید نبود میشه اعتراض گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۶ تير ۱۴۰۵
تو اونجا بودی دیدی افساید نبود ؟ الکی حرف میزنید فقط نوک پاش تو افساید بود
-
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۶ تير ۱۴۰۵
بازیکن مصربه جلودویدتاایران توآفسایدقراربگیره ولی نشون نداد چه موقع بعدازپرتاب توپ یاقبل ازآن چراکه بعدازپرتاب توپ دیگه ایران توآفسایدحساب نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۶ تير ۱۴۰۵
راست میگی ابساید نبود آفساید بود
-
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۶ تير ۱۴۰۵
پیروز این میدان بیرانوند ورامین رضائیان بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۶ تير ۱۴۰۵
نیمه دوم توپ بیشتر دست عربا بود ولی اون یه مقداری که دست ما بود یا وقت تلف میکردیم با تند و زهر دار بازی میکردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۶ تير ۱۴۰۵
متاسفانه بعضی از بازیکنان پنالتی میگیرند همان هم میزند این اشتباه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۶ تير ۱۴۰۵
از مسئولین فوتبال کشور متشکریم که در این دوره جام جهانی
آبروداری کردند و مهمتر از همه اینها ، این موفقیت با استفاده از
مربیان ایرانی بدست آمده است !!!
جا دارد که یک دهم پولی که به مربی خارجی میدادید بعنوان پاداش
به بازیکنان و کادر فنی بدهید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۶ تير ۱۴۰۵
مربی خارجی؟ از کی تا حالا مربی تیم ملی خارجی شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۶ تير ۱۴۰۵
ایران عزیزوم بدبخت ی گل زده مهدی طامی ابنم با پنالتی 😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۶ تير ۱۴۰۵
سیاست اینجا هم به ضرر ایران صوت زد .درهر سه بازی برنده ایران بود ولی گل ها را آفساید اعلام کردند .حق فوتبالیست های ما ضایع شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۶ تير ۱۴۰۵
آفرین به بچه های تیم ملی با غیرت بازی کردن وما را خوشال کردن .
۱۲۳