نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۵ تير ۱۴۰۵
هروقت قیمت‌ها نصف شد یعنی قیمت نرمال. من خودم خودرو دارم ولی بینی و بین الله این قیمت لایق این خودروها نیست خصوصا داخلی ها که همه لگن هستن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۵ تير ۱۴۰۵
اونی که لایک منفی داده ، مغزش گل کلم باشه احتمالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۷ تير ۱۴۰۵
اون ۵ نفر مدیران ایران خدرو و سایپا هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۵ تير ۱۴۰۵
قیمت هنوز خیلی میاد پایین من دلال جرت خرید ندارم حالا با این شرایط یک از ماشین برای نیاز پول بفروشم وحدود ۱۲ قیمت خرید یا ضرر بدهیم که پایین امد ضرر کمتر تا ۵ نگه داریم
Iran (Islamic Republic of)
مشت آهنین
۱۶:۵۲ ۰۵ تير ۱۴۰۵
?What
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۵ تير ۱۴۰۵
با تشکر از مدیران دلسوز و متخصص و بخصوص دلالان و محتکرین
۱۲