تا وقتی بک عده دلال که پولهای میلیاردی نامشروع دارند در بازار جولان میدن و پولی را که باید در کار تولید سرمایه گذاری کنند در دلالی خودرو، زمبن و مسکن ووو استفاده می کنند و دولت که می تونه این سرمایه را به بخش تولید و اشتغال زایی هدایت کنه خودش شریک دلاله هست همین وضعیت ادامه خواهد داشت
وقتی که طرف یه پراید مدل ۸۵ که تمام داریشه داره میگه گروه شه خوشی میکنه باید هم ازاین طرف هم نه لاستیک داشته نه لنت چون گرونه خوشی کردن نداره گروه بشه گریه داره
ببخشید خودرو نخریم پس چی سوار بشیم ؟؟! کهنه بخریم که هر روز جلو تعمیرگاه باشیم چندین برابر قیمت پامون بیافتهو وقت و زندگیمون تلف بشه !!!
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۵ تير ۱۴۰۵
خدا لعنتتون کنه مافیای خودرو ! پراید ۳۰۰ میلیونی رو کردید یک میلیارد حالا ۲۰ میلیون میارید پایین سر مردم منت میذارید ، از ته دل دعا میکنیم که الهی خیر از زندگیتون نبینید هرگز و هرگز
واقعا ما از دولت خیلی متشکریم ، دیگه 2 و 3 میلیارد بدی ماشین با کیفیت شرکت های بزرگ و برتر سایپا و ایران خودرو در جهان رو خریداری کنی اصلا گران نیست ،
به نظرم پایه قیمت ها باید از 5 میلیارد شروع شود ،
نخرید نخرید به پیر به پیغمبر مجبور میشن قیمت پایین بیارن
امید
۱۵:۳۰ ۰۶ تير ۱۴۰۵
احتمالا یه پرایدی یا ۲۰۶ داری ارزو داری بشه ۵میلیارد . ای ان پرشده از پولدار های فقیر که ماشین ۲میلیاردی دارن پول بنزین و لاستیکش رو ندارن
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۵ تير ۱۴۰۵
خودرو از طلا که با ارزشتر نیست وقتی قدرت خرید مردم در ۲۰ میلیون به طلا نرسید خود به خود ۳۰ درصد از ارزش واقعی خودش را از دست داد خودرو هم دست کم باید ۵۰ درصد قیمت اصلاح کنه تا قدرت خریدار برسه و الا تا چند ماه آینده دو شرکت ایران خودرو و سایپا ورشکست خواهند شد
#خودرو_نخرید
میشه مسئولین محترم از این آب بیش از این کره نگیرند
به نظرم پایه قیمت ها باید از 5 میلیارد شروع شود ،