یکی از دلایل اصلی درخواست چندین باره افزایش قیمت نان ،
عادتهای قبلی تخلفات صنف نانوایان است !!!! که در حال حاضر
جبران آن درآمدهای خلاف را میخواهند از راههای مختلف جبران نمایند !!!
در بین صنف نانوایان درصد کمی هستند که تخلف نمی کنند !!
هسته اصلی این تخلفات ، در اتحادیه نانوایان شکل می گیرد و،،،،،، !!!!!
کار خیلی خوبی هست گرون بشه.
ما توی زاهدان با افزایش قسمت ننان صف نانوایی دولتی جمع شد. نان ارزون می گرفتن خوراک دام می کردن.
به نظر قیمت نان ازاد بشه. یارانه ش به مردم بدن
حتماوضع مالی شماخوبه دوست عزیز ،استان سیستان وبلوچستان فاقدشغل هست درصدبالابیکارندوفقیرچون دولت دراین مناطق اشتغال زایی نکرده اگه شغلی هم هست دست غیر بومی هاست،همین طور جمعیت قابل توجهی افقانی داره که اندک شغل از مردم بلوچ که بومی هستند گرفتند
ناشناس
۱۷:۳۳ ۰۲ تير ۱۴۰۵
اینم پاداش 110 شب حضور ملت جان برکف در کف خیابان! بزن که خوب میزنی سفره مردم رو
عادتهای قبلی تخلفات صنف نانوایان است !!!! که در حال حاضر
جبران آن درآمدهای خلاف را میخواهند از راههای مختلف جبران نمایند !!!
در بین صنف نانوایان درصد کمی هستند که تخلف نمی کنند !!
هسته اصلی این تخلفات ، در اتحادیه نانوایان شکل می گیرد و،،،،،، !!!!!
ما توی زاهدان با افزایش قسمت ننان صف نانوایی دولتی جمع شد. نان ارزون می گرفتن خوراک دام می کردن.
به نظر قیمت نان ازاد بشه. یارانه ش به مردم بدن