من به عنوان یک ایرانی باوجود اینکه کشور من توسط آمریکا و اسرائیل و دشمنان به روش های مختلف تحقیر شده و همچنان تحقیر میشود تقاضای تولید بمب اتم و قاطعیت در رفتار و ترک همیشگی میز مذاکرات هسته ای را دارم ،گرچه ممکن است لیبرال های غربزده با این اظهار نظر من مخالفت کنند و همین وضعیت فعلی نه صلح نه جنگ را بپسندند.
ترامپ برعکس آنچه نشان میدهد احمق و نادان نیست! او خواستار امتیازگیری حداکثری است!! پاسخ آقای خوب است ولی کافی نیست و شاید بهتر بود ژنو را به مقصد تهران ترک کنند...!!! ختم کلام
حتی بعضی وقت ها شما اول تهدید کنین این قاتلین رو.
جای احمدی نژاد خالی تا اساسی از خجالتشون دربیاد
نوش جاااان جناب ترامپ عوضی
چرا مرتباً تهدید میکند ولی شما تهدید نمیکنید؟
ای کاش جرات و جسارتی که در ترامپ بود در شما هم بود