نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
همش حرف جنگ ...کمی هم به صبح فکر کنید
Belgium
H
۲۱:۰۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
دمت گرم یه چیزی بگو.
حتی بعضی وقت ها شما اول تهدید کنین این قاتلین رو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
منم حسابش نمیکنم دمت گرم مشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
فقط میشه گفت ، عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
من به عنوان یک ایرانی باوجود اینکه کشور من توسط آمریکا و اسرائیل و دشمنان به روش های مختلف تحقیر شده و همچنان تحقیر میشود تقاضای تولید بمب اتم و قاطعیت در رفتار و ترک همیشگی میز مذاکرات هسته ای را دارم ،گرچه ممکن است لیبرال های غربزده با این اظهار نظر من مخالفت کنند و همین وضعیت فعلی نه صلح نه جنگ را بپسندند.
Iran (Islamic Republic of)
سید احمد
۲۰:۵۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
درود وسلام خدابر رزمندگان دلاور باغیرت ایرانی اسلامی عزیز یدالله فوق ایدیهم رژیم‌های جنایتکار آمریکا و صهیونی از حرامیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
بزنید زیر میز ،باید عذرخواهی کنند از ملت ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
اها این شد حرف زدن مناسب این جماعت
جای احمدی نژاد خالی تا اساسی از خجالتشون دربیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
آهان این شد حرف حساب سردار✌️


نوش جاااان جناب ترامپ عوضی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
باید نیز مذاکرات را ترک کنید،بند اول با تهدید ترامپ نقض شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
برعکس میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
اینا همش فیلمه برای افکار عمومی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
مسعود یاد بگیر، مثل دکتر قالیباف جواب ترامپ حرامزاده را بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
ترامپ برعکس آنچه نشان می‌دهد احمق و نادان نیست! او خواستار امتیازگیری حداکثری است!! پاسخ آقای خوب است ولی کافی نیست و شاید بهتر بود ژنو را به مقصد تهران ترک کنند...!!! ختم کلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
بهتر که دقیفا باید ژنو را ترک میکردندو نکروند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
اینا همش فیلمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
چقدر ذلیل هستید که فقط می‌گویید پاسخ
چرا مرتباً تهدید می‌کند ولی شما تهدید نمی‌کنید؟
ای کاش جرات و جسارتی که در ترامپ بود در شما هم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
این تهدید ، نتیجه گوش به فرمان نبودن به حرف رهبر است ، باید حتما میدید تا بفهمید
۱۲