باکوچکترین نرمش ازجانب دشمن ذوق زده نشوید و تنگه را باز کنید ...مبادا مبادا...
ایران ازکریدورهای دیگر استفاده کند ولی تنگه را برای خفه کردن آمریکا واسرائیل ودیگران بسته نگهدارید ....بسته بماند بسته بماند .
این شاهرگ حیاتی را مدتی بسته نگه دارید تا ذخایرشان تمام شود .....مردباشید .
مقصر شمایید که 2 دستی چسبیدید به مذاکره ...!!!
و قدر لحظههای طلایی را نمیدانید.
ترامپ تهدید میکنه مطمئن باشید که اگر دستش به جایی میرسید از شما اجازه نمیگرفت همچنانکه مقامات را ترور کردند!!!
پایتان را از روی گلویش برندارید.
تأ قیامت باید اون زیر باشد وگرنه حیوانی وحشی و بی رحم است.
یا باید کشته شود و یا اینکه همیشه دستش زیر ساطور شما باشه که البته گزینه اول بهتر است.
مردک نجس ...
اینقدر برید و بیاید تا اون بی شرف ها ترورتون کنند.آقا مذاکره رو در حین جنگ انجام بدهید و به صورت غیر بر خط چون خطر ردیابی داره.ضمنا باید بند ۱۵ هم اضافه کنید که هر گونه لفاظی و نقض عهد باعث بسته شدن دو هفته ای تنگه میشود.
ایران ازکریدورهای دیگر استفاده کند ولی تنگه را برای خفه کردن آمریکا واسرائیل ودیگران بسته نگهدارید ....بسته بماند بسته بماند .
این شاهرگ حیاتی را مدتی بسته نگه دارید تا ذخایرشان تمام شود .....مردباشید .
و قدر لحظههای طلایی را نمیدانید.
ترامپ تهدید میکنه مطمئن باشید که اگر دستش به جایی میرسید از شما اجازه نمیگرفت همچنانکه مقامات را ترور کردند!!!
پایتان را از روی گلویش برندارید.
تأ قیامت باید اون زیر باشد وگرنه حیوانی وحشی و بی رحم است.
یا باید کشته شود و یا اینکه همیشه دستش زیر ساطور شما باشه که البته گزینه اول بهتر است.
مردک نجس ...
از این وعده ها و تهدیدها لااقل تو یکسال اخیر زیاد دیدیم. همش حرف بود و هیچ وقت عملی نشد