ان شاء الله که همینطور خواهد شد وقتی در زمینه موشکی میتونیم قوی بشیم در زمینه اقتصادی و تامین معیشیت هم قوی شدن امکان پذیره قطعا مسئولین محکم پای کار خواهند ایستاد و مردم هم در کنارشان خواهند بود
ناشناس
۱۷:۰۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
اعتبار و عمر سیاسی تیم مذاکره کننده به نتیجه مذاگرات گره خورده است.
کروسی ورودش به ایران اسلامی ممنوع میباشد وداشتن سلاهای موشکی و پهبادی ودیگر سلاهای فوق پیشرفته حق طبیعی ایران اسلامی است واین خط قرمز ایران اسلامی است ودفاع از کشور ايران اسلامي حق طبیعی ایران است و ورود دشمن متجاوز به قصد تصرف سرزمین ایران اسلامی مساوی هست با مرگ دشمن ایران اسلامی پس درمورد خط قرمز ایران اسلامی سخنی گفته نشود.
انگار فراموش می کنید طرف مقابل آمریکا هست. کشوری که به هیچ تعهدی پایبند نیست. دارای بیشترین سلاح هسته ای. تنها کشور استفاده کننده از سلاح هسته ای. دارای بیشترین پایگاه نظامی در دنیاد. شروع کننده اکثر جنگ ها. در ۷۰ سال اخیر با تجاوز و غارت ادامه حیات داده. و...
اساسا هرگونه مذاکره با آمریکا اشتباه است و به معنی مشروعیت بخشیدن به فرایند اِعمل قدرت و کمک به تداوم حضور آمریکا در منطقه بوده و بر خلاف امنیت پایدار منطقه و در تعارض با منافع ملی ایران است حالا آقایان هی بر طبل مذاکره بکوبید...
در شروط قاطع بایستید