ترامپ به فاکس نیوز:اگر ایرانیها تنگه هرمز را ببندند، مذاکرهکنندگان ایرانی دیگر نمیتوانند به کشورشان بازگردند.
خبر خوش. نگهشون دار برا خودت. بقیشونم که داخل ایران هستن با هزینه خودمون میفرستیم بیان. فقط تو را خدا نذار برگردن. همونجا بشینید تا آخر عمرتون مذاکره کنید
شما فقط در حد بیانیه باش و شخص اول اجرایی هم پیام ضعف به دشمن مخابره کند. وقتی همه نفتکشها از تنگه بیرون رفتند و نیروهای رزمی و تهاجمی دشمن در اطراف خود را بازیابی کردند به بهانه عدم پذیرش شروط از طرف ایران دوباره حمله اینبار سنگینتر و با بانک اهداف بروزتر. شما هم بیان کنید محکوم می کنیم. کی می خواهید از این توهم و چرخه بیرون بیایید.
چقدر زود طرف آمریکایی بدعهدی و تهدیدش نشان داد ولی هنوز یه سری دلخوش هستند
ناشناس
۱۷:۵۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
مذاکره زیر سایه تهدید!! مگر امام شهیدمان نفرمودن به هیچ وجه قابل قبول نیست؟ این مردک وقیح آمریکایی اینقدر گستاخ شده که امروز رییس جمهور،تیم مذاکره و کشور ایران رو تهدید کرده. اگر خیال می کنید که شیطان،توبه می کند و در برابر انسان سجده می کند زهی خیال باطل
سگ زرد از همین اول کار ایران و تیم مذاکره و رییس جمهور ایران رو تهدید به نابودی کرده.تیم ایران رفته مسئله لبنان رو بررسی کنه؟؟ مذاکره زیر فشار تهدید؟! مگر قرار نبود چنین کاری نکنید؟ از همین جا برگردید و عزت خودتون و ایران رو خدشه دار نکنید
فقط با وسواس پیگیری میکنیم و تعداد نقض آتش بس را می شماریم؛
ولی اگر کسی خواست واکنش متقابل انجام دهد، با تهدید به استعفا و قطع حقوق! به شدت مقابلش می ایستیم تا یک وقت منافع آمریکا آسیب نبیند و گردی بر دامن ابرقدرت جهان ننشیند!!!
چیزی غیر از این وسواس در مکتب شما جماعت نیست
جنگ برده شده را تبدیل به مذاکره تجربه شده کردید
خبر خوش. نگهشون دار برا خودت. بقیشونم که داخل ایران هستن با هزینه خودمون میفرستیم بیان. فقط تو را خدا نذار برگردن. همونجا بشینید تا آخر عمرتون مذاکره کنید
ولی اگر کسی خواست واکنش متقابل انجام دهد، با تهدید به استعفا و قطع حقوق! به شدت مقابلش می ایستیم تا یک وقت منافع آمریکا آسیب نبیند و گردی بر دامن ابرقدرت جهان ننشیند!!!
اول پول بیاد تو جیب و بعد مراحل بعد