نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۳ ۰۱ تير ۱۴۰۵
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
این شغال زردروی حرفش نمی ایستد فقط داردوقت میخردوماراسرکارگذاشته برای پیش برداهدافش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
البته می دانیم دچار وسواس شدید مذاکره هستید
چیزی غیر از این وسواس در مکتب شما جماعت نیست
جنگ برده شده را تبدیل به مذاکره تجربه شده کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
ترامپ به فاکس نیوز:اگر ایرانی‌ها تنگه هرمز را ببندند، مذاکره‌کنندگان ایرانی دیگر نمی‌توانند به کشورشان بازگردند.

خبر خوش. نگهشون دار برا خودت. بقیشونم که داخل ایران هستن با هزینه خودمون میفرستیم بیان. فقط تو را خدا نذار برگردن. همونجا بشینید تا آخر عمرتون مذاکره کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
دلیل اینکه آمریکا همش زیر توافق میزد این بود که وسواس پیگیری نمیکردیم که اون هم خدا را شکر حل شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
همیشه با وسواس دنبال مذاکره ؛ جنگ ,؛ مذاکره ؛ جنگ و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
آخه اگه امریکا عمل کننده بود خب به همون برجام عمل می کرد. اصلا درک نمی کنم چرا باید دوباره چرخه تکرار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
شما فقط در حد بیانیه باش و شخص اول اجرایی هم پیام ضعف به دشمن مخابره کند. وقتی همه نفتکش‌ها از تنگه بیرون رفتند و نیروهای رزمی و تهاجمی دشمن در اطراف خود را بازیابی کردند به بهانه عدم پذیرش شروط از طرف ایران دوباره حمله اینبار سنگینتر و با بانک اهداف بروزتر. شما هم بیان کنید محکوم می کنیم. کی می خواهید از این توهم و چرخه بیرون بیایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
آخی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
چقدر زود طرف آمریکایی بدعهدی و تهدیدش نشان داد ولی هنوز یه سری دلخوش هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
مذاکره زیر سایه تهدید!! مگر امام شهیدمان نفرمودن به هیچ وجه قابل قبول نیست؟ این مردک وقیح آمریکایی اینقدر گستاخ شده که امروز رییس جمهور،تیم مذاکره و کشور ایران رو تهدید کرده. اگر خیال می کنید که شیطان،توبه می کند و در برابر انسان سجده می کند زهی خیال باطل
Belgium
H
۱۷:۵۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
کار بجایی رسیده جی دی ونس هم تهدید میکنه. دمتون گرم که صداتون در نمی آید !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
سگ زرد از همین اول کار ایران و تیم مذاکره و رییس جمهور ایران رو تهدید به نابودی کرده.تیم ایران رفته مسئله لبنان رو بررسی کنه؟؟ مذاکره زیر فشار تهدید؟! مگر قرار نبود چنین کاری نکنید؟ از همین جا برگردید و عزت خودتون و ایران رو خدشه دار نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
گرفتن عوارضی عبور کشتی ها رو بی‌خیال شدید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
فقط با وسواس پیگیری میکنیم و تعداد نقض آتش بس را می شماریم؛
ولی اگر کسی خواست واکنش متقابل انجام دهد، با تهدید به استعفا و قطع حقوق! به شدت مقابلش می ایستیم تا یک وقت منافع آمریکا آسیب نبیند و گردی بر دامن ابرقدرت جهان ننشیند!!!
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۷:۱۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
اینبار ابتدا همه خسارات و غرامتها و تضمینها باید دریافت شود
اول پول بیاد تو جیب و بعد مراحل بعد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
خخخخخخخخخخ
۱۲