نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
باید خداروشاکر بود بخاطر چنین رهبر فرزانه و مدبری. ایران در این برههه حساس نیازمند چنین قاطعیتی هست
امیدوارم رییس جمهور محترم که احترام زیادی بهشون قائلم در دام و تله گرگ صفتهاییی در لباس بره نیفتید
در این راه خون مظلومان زیادی ریخته شده از جمله ۱۶۸ بچه بی گناه میناب ،نگذارید تاریخ از شما بعنوان پایمال کننده این خونها یاد کند بد نامیست برای بشر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
تحرکات نظامی و آتش بس بطور کامل بایستی رعایت شود و جبهه مقاومت حق پاسخ دادن را باید در این صورت داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
حس کردم رهبرم خیلی تنهاست!رهبرا این مشتهای گره کرده ما که چیزی نیست،سرهای سرخ ما در بیعت و اختیارتوست!تو فقط لب تر کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۵
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
لبیک
Belgium
حامد
۲۲:۳۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم. حجت تمام شد.
رهبر عزیز تر از جان مارا به اینها امیدی نیست. شما کوتاه نیا لطفا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
دیدید ریس جمهور و قابیباف خودشون رو همه کار میدونند
و رهبری به سراحت گفت این جریان با فشار این جنابان بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
این آقا که در این دو سال بعنوان ریس جمهور تعهد داده عمل هم نکرده بماند زایده هاش را بزرگ نکرده ، حال چرا این تعهد به این بزرگی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
آقای پژشکیان رهبرمون موافق نبوده پس هراتفافی درمذاکرات بیفته پای شماهستش پس راه رودرست بروتاخون شهیدانمون پایمال نشه
مااهل کوفه نیستیم علی تنهابماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
صل علی محمد یاور مهدی آمد
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۲:۲۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
سلام
چطور میتوان از افزایش ذخایر نفتی بعضی کشورها در طول این دو ماه جلو گیری کرد . ایا امکانش به طرق مختلف هست؟ باید در طول این دو ماه بنیه دفاعیمون رو بشدت تقویت کنیم شاید زودتر از دو ماه بدردنون بخوره .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۲۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
وای بر کسانی که دل رهبر عزیز مارا خون کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
تنها چیزی که از مذاکره برای ایران باقی موند: تخریب اماکن تاریخی،نظامی،دفاعی،مسکونی،اقتصادی و...، ۵۰۰۰ قربانی. ترور رهبر و دو وزیر و دبیر شعام. و گرانی افسار گسیخته. آقایون مسئول،علاج در وطن است. هزینه مقاومت همیشه کمتر از مذاکره و سازش است. چند بار باید هزینه بدیم تا بفهمید؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۲:۱۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
سلام
بنظر بنده حقیر افرین به این درایت افرین . متشکرم .
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
سلام بر پدر بزرگوارت امام خامنه‌ای شهید 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 که به احترام ماه محرم جد امام خامنه‌ای شهید ترامپ کودک کش دیوانه لعنتی مجبور به شکست شد
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
اول تا اخر بخاطر شهید خامنه‌ای شهید ایران عزیزوم موفق شد و ترامپ کودک کش دیوانه لعنتی 👊 👊 👊 👊 👊 👊 👊 شکست خورد. سلام بر جد امام خامنه‌ای شهید 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭 😭
۱۲۳۴