باید خداروشاکر بود بخاطر چنین رهبر فرزانه و مدبری. ایران در این برههه حساس نیازمند چنین قاطعیتی هست
امیدوارم رییس جمهور محترم که احترام زیادی بهشون قائلم در دام و تله گرگ صفتهاییی در لباس بره نیفتید
در این راه خون مظلومان زیادی ریخته شده از جمله ۱۶۸ بچه بی گناه میناب ،نگذارید تاریخ از شما بعنوان پایمال کننده این خونها یاد کند بد نامیست برای بشر
سلام
چطور میتوان از افزایش ذخایر نفتی بعضی کشورها در طول این دو ماه جلو گیری کرد . ایا امکانش به طرق مختلف هست؟ باید در طول این دو ماه بنیه دفاعیمون رو بشدت تقویت کنیم شاید زودتر از دو ماه بدردنون بخوره .
تنها چیزی که از مذاکره برای ایران باقی موند: تخریب اماکن تاریخی،نظامی،دفاعی،مسکونی،اقتصادی و...، ۵۰۰۰ قربانی. ترور رهبر و دو وزیر و دبیر شعام. و گرانی افسار گسیخته. آقایون مسئول،علاج در وطن است. هزینه مقاومت همیشه کمتر از مذاکره و سازش است. چند بار باید هزینه بدیم تا بفهمید؟
امیدوارم رییس جمهور محترم که احترام زیادی بهشون قائلم در دام و تله گرگ صفتهاییی در لباس بره نیفتید
در این راه خون مظلومان زیادی ریخته شده از جمله ۱۶۸ بچه بی گناه میناب ،نگذارید تاریخ از شما بعنوان پایمال کننده این خونها یاد کند بد نامیست برای بشر
رهبر عزیز تر از جان مارا به اینها امیدی نیست. شما کوتاه نیا لطفا.
و رهبری به سراحت گفت این جریان با فشار این جنابان بوده
مااهل کوفه نیستیم علی تنهابماند
چطور میتوان از افزایش ذخایر نفتی بعضی کشورها در طول این دو ماه جلو گیری کرد . ایا امکانش به طرق مختلف هست؟ باید در طول این دو ماه بنیه دفاعیمون رو بشدت تقویت کنیم شاید زودتر از دو ماه بدردنون بخوره .
بنظر بنده حقیر افرین به این درایت افرین . متشکرم .