درود بر رهبر عزیز و رشیدمون 🇮🇷
انشاءالله بادعای شما و پدرشهیدتان و امام زمان ، همه اصول تفاهم نامه طبق حق ملت ورضایت شما عزیز ایران ، اجرایی شود .....شما نیز ناظر برآن باشید...
پاینده و سلامت باشید انشاءالله .
سرت سلامت آقا که نذاشتی همه چیز رو بندازند گردن شما. نذاشتی تجربه برجام تکرار بشه. آقا ما هم منتظریم ببینیم که همین اول که بند یکش که دارند نقض میکنند بقیهاش چی میکنند.
ان شاء الله که خداوند به مردم ایران کمک کند و خیرها و برکات خود را بر سر مردم ایران و محور مقاومت فروریزد و روز به روز دشمنان ایران را بدبخت تر و ذلیل تر و محتاج تر کند
از آن پی تی خارج بشین جان دانشمندان در خطره بعد از هر بازدید آن پی تی دانشمندان کشته شدن بمب هسته ای نسازید اورانیوم هم تحویل ندید کجای دنیا اجازه میدن از تاسیسات هسته ای دیدن بشه شما مسیول کشته شدن دانشمندان هستید اگر اجازه این بازدیدها رو لغو نکنید مثل بقیه دنیا باشید آن پی تی یعنی اسراییل
انشاءالله بادعای شما و پدرشهیدتان و امام زمان ، همه اصول تفاهم نامه طبق حق ملت ورضایت شما عزیز ایران ، اجرایی شود .....شما نیز ناظر برآن باشید...
پاینده و سلامت باشید انشاءالله .
لبیک یا امام خامنه ای
جای نگرانی نیست، رهبری عزیز باتدبیر عمل می کنند.
ومن الله توفیق
لبیک سید مجتبی