سلام علیکم ، متاسفانه جدای هر بحثی ، حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی بنسبت سایر بازنشستگان ادارات و سازمانهای دولتی و غیردولتی از پایینترین رقم حقوقی برخوردارند و در این شرایط فشار اقتصادی و گرانی جای انصاف نیست بازنشستگان تامین اجتماعی از پایین ترین حقوق برخوردار باشند آنانی که حق بیمه و سایر موظفی را از ابتدا ی شروع بکار پرداخت کردهاند با این همه گرانی و تورم چرا باید از پایین تمرین حقوق برخوردار باشند ، پس عدالت اجتماعی کحارفت؟!!!!
حرفها و صحبتهای قولومبه و سولومبه و بی سر و ته برای بازنشستگان نان و آب نمی شود با این حجم گرانی و تورم شدید در بازار یک فکر اساسی برای مستمری بگیران داشته باشید.
من متوجه نمیشم چطوری اضافه شده واقعا اقایان تصمیم گیرنده دریافتی خودشون چقدر که انقدر راحت برای بازنشستگان تصمیم میگیرن
این مبلغی که این ماه دادید چطوری محاسبه شده
مگه ی بازنشسته با افراد دیگه فرغی میکنه قیمتها سرسام اوره بعد ۳ماه میخواین اضافه کنید با این مبلغ چطوری باید زندگی مدیریت کرد
مشکل شما اینست که از منابع تامین اجتماعی در راستای ایجاد اشتعال که خود تولید منابع است بخوبی استفاده نمی کنید البته دولت های ضعیف هماره به نسبت بیمه شده به مستمری بگیران تامین اجتماعی در طی دوره ۴ یا ۸ سال اشان خسارت سنگینی وارد نموده از این رهگذر کشور نیز از توسعه و پیشرفت محروم خواهد ماند در حال حاضر نیروی کار هست یعنی بیمه شده لکن کار نیست یعنی کارفرما و تولید
حذف مزایای بازنشستگان قابل قبول نیست
صدور احکام بازنشستگان تأمین اجتماعی تاکنون طبق مقررات انجام نشده است
براساس بازرسیهای انجام شده در صدور احکام بازنشستگان تامین اجتماعی، نظر صریح کمیسیون اجتماعی مجلس این است که تا الان صدور احکام طبق مقررات انجام نشده و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید در این بخش پاسخگو باشد و سریع به این بخش جدی ورود پیدا کند تا مشکل اساسی بازنشستگان تأمین اجتماعی، مخصوصا در بحث افزایش سایر مزایا و اجرای سال آخر قانون همسانسازی حقوق بازنشستگان برای آنان حل شود.
حق بیمه ای که امسال پرداخت می کنیم مساوی هم ارزش همان حق بیمه ای است که در سالهای گذشته پرداخت کرده ایم شاید در سالهای گذشته بیشتر از امروز بوده و اگر دلاری حساب کنیم من در سال ۱۴۰۱ حدود ۵۰ دلار پرداخت کرده ام و امسال حدود ۳۰ دلار . پس اینکه در گذشته کمتر پرداخته ایم واقعیت نیست و تامین اجتماعی باید بیشتر در این باره منصف باشد
ما ۳۰ الی ۳۵ سال سابقه کار با حقوق و مزایای کارگری بازنشسته شده ایم ولی اما متأسفانه عیدی ما بازنشتستگان کارگری را هر سال با عیدی کارمندی پرداخت می کنند چرا؟
عیدی بازنشستگان به اندازه کارگران محاسبه شود
جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی خواستار پرداخت عیدی کامل کارگری برابر با دو پایه حقوق شدند.
مبلغ عیدی کارگران هر سال دو ماه است/ ولی اما متأسفانه مبلغ عیدی بازنشستگان کارگری کافی نیست
پرداخت عیدی کارمندی به بازنشستگان تأمین اجتماعی تخلف است.
این مبلغی که این ماه دادید چطوری محاسبه شده
مگه ی بازنشسته با افراد دیگه فرغی میکنه قیمتها سرسام اوره بعد ۳ماه میخواین اضافه کنید با این مبلغ چطوری باید زندگی مدیریت کرد
صدور احکام بازنشستگان تأمین اجتماعی تاکنون طبق مقررات انجام نشده است
براساس بازرسیهای انجام شده در صدور احکام بازنشستگان تامین اجتماعی، نظر صریح کمیسیون اجتماعی مجلس این است که تا الان صدور احکام طبق مقررات انجام نشده و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید در این بخش پاسخگو باشد و سریع به این بخش جدی ورود پیدا کند تا مشکل اساسی بازنشستگان تأمین اجتماعی، مخصوصا در بحث افزایش سایر مزایا و اجرای سال آخر قانون همسانسازی حقوق بازنشستگان برای آنان حل شود.
عیدی بازنشستگان به اندازه کارگران محاسبه شود
جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی خواستار پرداخت عیدی کامل کارگری برابر با دو پایه حقوق شدند.
مبلغ عیدی کارگران هر سال دو ماه است/ ولی اما متأسفانه مبلغ عیدی بازنشستگان کارگری کافی نیست
پرداخت عیدی کارمندی به بازنشستگان تأمین اجتماعی تخلف است.
به فکر ده ساله ها هم باشید