وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات با اقساط ۶ میلیونی / وام ویژه بازنشستگان و فرهنگیان و همه اقشار / وام ۶۰ میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی از تیرماه پرداخت میشود | جزئیات ثبتنام و شرایط دریافت / آیا این بی عدالتی نیست و سئوال بنده این است که آیا این عدالت است.
تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی آنلاین و فوری برای بازنشستگان و مستمری بگیران بانک رفاه / و باز هم ۱۰۰ درصد فقط دروغ است
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۹:۴۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
آغاز پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی غیرحضوری برای بازنشستگان و مستمری بگیران بانک رفاه / و باز هم ۱۰۰ درصد فقط دروغ است
بنده امروز دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۵ در مورد پرداخت تسهیلات وام ۱۰۰ میلیون تومانی غیرحضوری به کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر گلستان جاده تهران ساوه مراجعه کردم ندادن
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۹:۵۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
آغاز پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی غیرحضوری برای بازنشستگان و مستمری بگیران بانک رفاه / و باز هم ۱۰۰ درصد فقط دروغ است
بنده دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۵ در مورد پرداخت تسهیلات وام ۱۰۰ میلیون تومانی غیرحضوری به کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر گلستان جاده تهران ساوه مراجعه کردم ندادن
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
امروز پنج شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ هست که چرا فیش حقوقی اردیبهشت و خرداد ماه بازنشستگان تامین اجتماعی صادر نشده است.
تاریخ : ۲۸ - خرداد - ۱۴۰۵
متناسبسازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در قانون برنامه هفتم متأسفانه عمل و اجرا نشده است و فقط حقوق ثابت افزایش یافته است
متأسفانه کمک هزینه مسکن مبلغ ۲,۷۰۰,۰۰۰ ریال در حکم بازنشستگی در سال ها ۱۴۰۳، ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ تغییر نکرده است و افزایش نیافته است چرا؟ تقاضا رسیدگی دارم.
فیش حقوقی خرداد ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی منتشر نشده است چرا؟ متأسفانه هنوز بارگذاری فیش حقوقی خرداد ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی هیچ خبری نیست چرا؟
زمان واریز معوقات فروردین و اردیبهشت بازنشستگان هنوز مشخص نیست
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
اجرای غلط متناسبسازی حقوق بازنشستگان در گام سوم جنجالی شد
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
والا این اضافه حقوق هیچ دردی ازمادوا نمیکنه آخه همه اجناس5برابرشده حقوق ما کلا35درصداضافه شده کدام تناسبی باهم دارندگوجه25تومنی75هزارتومن شده تخم مرغ شانه ای125هزارتومن 500هزارتومن شده میوه زیر300هزارتومن نیست حقوق ماکلا35درصداضافه شده
خسته نباشید بااین حقوق مستمری خیلی هم به خودتون افتخار میکنین من ودختر10سالم بدون هیچ درآمد دیگه ای باید یک ماه که سی روراست بااین17800تومان بگذرونیم اصلاانصاف ندارین اصلا به فکر بچه یتیمانیستین فقط خودتون حلال یاحروم تورفاه باشین ماهم ازته دل آه میکشیم وواگذارتون میکنیم به خدا
و این در حالی است که مجوز و دستور افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۴ ابلاغ شده است سوال اینجاست که پس چرا امروز ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۲:۲۸ هست تاکنون که متأسفانه معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز واریز نشده است چرا؟
کدام وام ها بدون ضامن هستند؟
بعد از 51 ماه و 28 روز است که متاسفانه هنوز موفق به دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن نشدهام و هیچ مسئولی هم دراینباره پاسخگو نیست.
ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی و رسیدگی نیست چرا؟ و هیچ اقدامی در این مورد صورت نگرفته است. که متأسفانه تاکنون پاسخی در این مورد دریافت نکرده ام. و هیچ کس هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟ تقاضا رسیدگی دارم
بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
بنده امروز دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۵ در مورد پرداخت تسهیلات وام ۱۰۰ میلیون تومانی غیرحضوری به کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر گلستان جاده تهران ساوه مراجعه کردم ندادن
بنده دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۵ در مورد پرداخت تسهیلات وام ۱۰۰ میلیون تومانی غیرحضوری به کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر گلستان جاده تهران ساوه مراجعه کردم ندادن
متناسبسازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در قانون برنامه هفتم متأسفانه عمل و اجرا نشده است و فقط حقوق ثابت افزایش یافته است
متأسفانه کمک هزینه مسکن مبلغ ۲,۷۰۰,۰۰۰ ریال در حکم بازنشستگی در سال ها ۱۴۰۳، ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ تغییر نکرده است و افزایش نیافته است چرا؟ تقاضا رسیدگی دارم.
بعد از 51 ماه و 28 روز است که متاسفانه هنوز موفق به دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن نشدهام و هیچ مسئولی هم دراینباره پاسخگو نیست.
ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی و رسیدگی نیست چرا؟ و هیچ اقدامی در این مورد صورت نگرفته است. که متأسفانه تاکنون پاسخی در این مورد دریافت نکرده ام. و هیچ کس هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟ تقاضا رسیدگی دارم
بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
ولی تامین اجتماعی ها کمترین
بازنشستگان دولتی ها تو ادارات و سازمانها دولتی
تن پرورترین انسانها بودند
ب خدا
من کار و فعالیتی از اونا نمی بینیم جز کاغذ بازی