با سلام از سرداران عزیزمان خواهشمندیم به صهیونیست های ملعون حمله کنید اون خبیث های ی ملعون جنایتکار خوی وحشیگری دارند و میخواهند لبنان هم مثل غزه بشه وحشی را فقط باید نابود کنی.
۸۴ بار بعداز اعلام آتش بس لبنان را درهم کوبیده ؟؟؟؟
یا نسبت به همه دنیا واربابش گستاخ شده ، یا اصلا بازیشونه و لفظی بهش تذکر میده ولی دراصل چراغ براش سبزه .
شما چرا ساکتید ؟؟؟ جبهه اسرائیل و جنایاتش ربطی به توافق نداره .صبر نکنید .
یا نسبت به همه دنیا واربابش گستاخ شده ، یا اصلا بازیشونه و لفظی بهش تذکر میده ولی دراصل چراغ براش سبزه .
شما چرا ساکتید ؟؟؟ جبهه اسرائیل و جنایاتش ربطی به توافق نداره .صبر نکنید .