نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
ما فقط مسئول شیعیان لبنان هستیم و ‌مسئولیت وهابی های لبنان با عربستان و امارات و قطره و اگه اسرائیل اونا رو بزنه ما دخالت نمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
خدا به ایرانیا افتخار داده و حمایت از شیعه های دنیا رو به اونا سپرده و ما باید این افتخار رو با فدا کردن جان و مال حفظ کنیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
سلام آقا یک نظر سنجی بزارین ایا بمب اتمی داشته باشیم یا نه نظر خودم ساخت بمب اتمی هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
بدون هشدار بزنید ویرانشون کنید اینها هشدار حالیشون نیست رحم نکنید به این کودک کش ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
اینا کلا توافق بکن نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
پس توافق پر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
اگه بیخود و بی جهت به یه کشور حمله بشه همه کشورهای دنیا موظفن ازش حمایت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
همونطور که مسیحیا و یهودیای دنیا خط قرمز اروپا و امریکان شیعه های دنیا هم خط قرمز مان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
ما نوکر بی جیره مواجب همه شیعه های مظلوم دنیا هستیم و به امر هم افتخار میکنیم چون وظیفه الهی ماست و خدا از ما خواسته
Iran (Islamic Republic of)
مجید صمدی ایوری
۰۸:۳۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
ماشاالله به ایران و اللل خصوص به رزمندگان اسلام نیروی هوایی زمینی ارتش و سپاه وتمام کسانی که به اسلام کمک می کنند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
با سلام از سرداران عزیزمان خواهشمندیم به صهیونیست های ملعون حمله کنید اون خبیث های ی ملعون جنایتکار خوی وحشی‌گری دارند و می‌خواهند لبنان هم مثل غزه بشه وحشی را فقط باید نابود کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
جواب نقض اتش بس حمله به رژیم یاغی و اشغالگر و سگ هار و درنده منطقه ،رژیم صهیونیستی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل اسرائیل کودک کش باید نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
۸۴ بار بعداز اعلام آتش بس لبنان را درهم کوبیده ؟؟؟؟
یا نسبت به همه دنیا واربابش گستاخ شده ، یا اصلا بازیشونه و لفظی بهش تذکر میده ولی دراصل چراغ براش سبزه .
شما چرا ساکتید ؟؟؟ جبهه اسرائیل و جنایاتش ربطی به توافق نداره .صبر نکنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
راهی جز شلیک موشک خیبر شکن نمانده بزنید سگ هار را
۱۲