عجب آدمایی هستید
زورشون اومده کاسبی اینترنت پرو خودشونو از دست بدن
چرا اونجا اطلاع رسانی میکنید ?
ای کاش ماهم میتونستیم مثل اینترنت به حالت اول برگردیم
ولی دیگه هر اتفاقی افتاد دست به اینترنت نزنید .