نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۳ خرداد ۱۴۰۵
چرا محاصره را نمی شکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۳ خرداد ۱۴۰۵
نیازی نیست بعد چند روز ناواه خودبخود آتیش می گیرند ومی روند وخودشان خودزنی می کنن وفرار می کنند .
این نیروهای سوسول بیتر از یک ما دوام نمیارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۳ خرداد ۱۴۰۵
میخواید بیاید کل هرمزگان رو خاکبرداری کنید راه بازتر شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۰۴ خرداد ۱۴۰۵
😁😂
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۳ خرداد ۱۴۰۵
این عوارض که میگیریید کجا میره ۰ مگه نگفتید برای معیست مردم هزینه میشه ۰ پس چی شد ۰
یا اینکه چند مدت دیگه یکی برمیداره میبره کانادا عشق و حال ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۳ خرداد ۱۴۰۵
با این دربدریا پولم میگیرید یا رایگان.؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۳ خرداد ۱۴۰۵
ظاهراً گفتند آزادی تنگه بنظر نمی رسد با هماهنگی و مجوز باشد ؛ همه چیز بدید بره با یک آبنبات نسیه
Iran (Islamic Republic of)
سید سهیل
۱۶:۳۵ ۰۳ خرداد ۱۴۰۵
آیا از عبور کشتی ها عوارض گرفته شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۰۳ خرداد ۱۴۰۵
نه فقط میشمارنشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۳ خرداد ۱۴۰۵
فک نکنم به ایران عوارض بدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۵
فککککک نکککککنم
۱۲