ایران حداقل باید برای حفاظت از محیطزیست دریای خلیج فارس و عمان از کشتی ها عبوری هزینه بگیرد چون آب شرب تمام استان های مرزی ایران با این دودریا تأمین می شود
سلام . ما خوشحال میشیم که عوارض بگیرم و این خواسته تمام ملت ایران است . آیا واقعا میگیریم با نه ؟ صرفا مدیریت که برای ما نان و آب نشد . خواهش میکنیم حتما عوارض بگیرید . با تشکر
اگر بدون عوارض کشتی عبور کند باختند وآمریکا حق باز تر از آن که دارایی آزاد کند.
تا آزادی تمام پولهای بلوکه شد فعلا نباید هیچ کشتی عبور. کند.
کشتی کشورهایی که پولهای ایران را بلوکه کردن را توقیف تا پولها آزاد بشه .
از این به بعد هرکشوری تحریم کرد عبورش را از تنگه هرمز ممنوع یا عوارض آن را ۱۰۰ برابر کنید.
خدا پشت پناهیان
ایران در حال حاضر هیچ پولی از کشتی ها دریافت نمیکند و آنها را نیز اسکورت کرده تا از تنگه خارج شوند دریافت پول و عوارضی کجا بود تازه اگر هم چیزی دریافت شود به مردم چیزی نمی رسه برای خودشان و آقازاده هاشان در اروپا و آمریکا است
عوارض هم گرفتن؟؟
تا آزادی تمام پولهای بلوکه شد فعلا نباید هیچ کشتی عبور. کند.
کشتی کشورهایی که پولهای ایران را بلوکه کردن را توقیف تا پولها آزاد بشه .
از این به بعد هرکشوری تحریم کرد عبورش را از تنگه هرمز ممنوع یا عوارض آن را ۱۰۰ برابر کنید.
خدا پشت پناهیان