نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۴۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۵
بسم الله الرحمن الرحیم
عوارض هم گرفتن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۵
عوارض گرفتید یا نه؟ نگرفته باشید که یعنی یعنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۳ خرداد ۱۴۰۵
چرا یکبار نمی گین عوارض گرفته می شه یا نه؟ خواهشاً با مردم شفاف باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۳ خرداد ۱۴۰۵
ایران حداقل باید برای حفاظت از محیط‌زیست دریای خلیج فارس و عمان از کشتی ها عبوری هزینه بگیرد چون آب شرب تمام استان های مرزی ایران با این دودریا تأمین می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۳ خرداد ۱۴۰۵
حالا باشه اینترنت رو وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۰۳ خرداد ۱۴۰۵
آیا ایران در مورد عبور کشتیها عوارضی هم دریافت میکند یا نه
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا نظری فر
۲۱:۳۵ ۰۳ خرداد ۱۴۰۵
سلام . ما خوشحال میشیم که عوارض بگیرم و این خواسته تمام ملت ایران است . آیا واقعا میگیریم با نه ؟ صرفا مدیریت که برای ما نان و آب نشد . خواهش می‌کنیم حتما عوارض بگیرید . با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۲۹ ۰۳ خرداد ۱۴۰۵
۳۳ تاااااآاا کشتی نفتگش / اگه اخرش این تنگه را گشادش نکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۰۴ خرداد ۱۴۰۵
😂😂
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۳ خرداد ۱۴۰۵
گرانی گرانی گرانی کمر مردم شکسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۳ خرداد ۱۴۰۵
اگر بدون عوارض کشتی عبور کند باختند وآمریکا حق باز تر از آن که دارایی آزاد کند.
تا آزادی تمام پول‌های بلوکه شد فعلا نباید هیچ کشتی عبور. کند.
کشتی کشورهایی که پول‌های ایران را بلوکه کردن را توقیف تا پولها آزاد بشه .
از این به بعد هرکشوری تحریم کرد عبورش را از تنگه هرمز ممنوع یا عوارض آن را ۱۰۰ برابر کنید.
خدا پشت پناهیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۳ خرداد ۱۴۰۵
این مجوز رایگان هست یا پولی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۰۳ خرداد ۱۴۰۵
ایران در حال حاضر هیچ پولی از کشتی ها دریافت نمی‌کند و آنها را نیز اسکورت کرده تا از تنگه خارج شوند دریافت پول و عوارضی کجا بود تازه اگر هم چیزی دریافت شود به مردم چیزی نمی رسه برای خودشان و آقازاده هاشان در اروپا و آمریکا است
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد
۲۰:۳۱ ۰۳ خرداد ۱۴۰۵
این چه کاریه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۳ خرداد ۱۴۰۵
امید هست درآمد حاصل از تنگه هرمز صرف کشور و عموم مردم شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۰۴ خرداد ۱۴۰۵
آرزو بر جوانان عیب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۰۴ خرداد ۱۴۰۵
عمرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۳ خرداد ۱۴۰۵
این پول عوارضی تنگه هرمز کجا میره
۱۲