نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
خب اب هم می‌خوان گرون کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
حقوق ها هم واقعی نیست!
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۴:۳۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
قیمت اب واقعی نیست و قیمت بنزین واقعی نیست قیمت خودرو و مسکن و پنیر و گوشت و مرغ واقعی نیست حقوقها و دستمزدها واقعی نیست و کلا هیچی توی ایران واقعی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۵
و منشا همه ی فسادها از همین جاست
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۳۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
آره دیگه بسه آنقدر آب مفتی به ما دادید
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل بهرامی
۱۴:۲۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
در اهواز، دقیقاً مرکز شهر، ما آب آشامیدنی نداریم.
آب لوله‌کشی به شدت آلوده است؛ هم بو می‌دهد، هم رنگ کدری دارد.
یا باید دستگاه آب تصفیه‌کن بخریم، یا آب تصفیه‌شدهٔ ۲۰ لیتری را از موتورسه‌چرخ یا وانت حمل آب تصفیه بخریم.

بعد اگر راست می‌گویید، مشکل آب لوله‌کشی اهواز را حل کنید.
ما ۲۰ لیتر آب تصفیه را ۲۵ هزار تومان می‌خریم. شما مشکل را حل کنید، ما همین پول را به شما می‌دهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
تا یه چیزی میشه میگین قیمت جهانی چنین و چنان است ولی موقع حساب حقوق و درامد ملت ببچاره قیمت جهانی یادتون میره اگه راست میگید حقوق ها رو به دلار بدین اب و برق و گاز رو به دلار بگیرید
# اب رایگان
# برق رایکان
#و ۰۰۰۰۰۰۰ رایگتن
# به همین چیزها‌راضی نباشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
وای بر این کشور
یک پیشنهاد درست تمامی قیمت ها رو آزاد کنید علی الخصوص دستمزد و درآمد ها هم دلاری شود.
درآمد ریالی و مخارج دلاری که صحیح نیست. این عدالت حضرت علی (ع) نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
دولت بی شرف هر جا عرضه مدیریت کردن نداره، به بهانه ارزانی قیمت ها رو میبره بالا که صورت مسئله رو کلا حذف کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
آره واقعا
اینم 100 برابر کنید
بقیه چیزها واقعیه آخه
Iran (Islamic Republic of)
سعید علیزاده از شاهین شهر
۱۴:۱۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
کجا زندگی می‌کنی که قیمت تمام شده آب رو با دلار حساب میکنی ؟! حداقل دستمزد ماهیانه را چرا با دلار حساب نمیکنی؟! (معدل صد دلار).دل مردم رو بدرد نیار .لااقل بزار جنگ تمام بشه بعد دوباره شروع کنید منت گذاشتن سر ملت هر روز فقیرتر. واقعا کدوم عالم سیر میکنی آقای سخنگو .حقوق خودت چنده ؟ دریافتی ات چنده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
کاملا واضحه، حقوق ایشون با دلاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
تو این کشور فکر کنم فقط جانمون ارزونه
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۴:۱۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
اخ جون، قیمت آب را هم واقعی قراره بکنید، مثل قیمت همه چی.
مثل پوشاک، خوراک و ...
حقوق هم بررسی کنید قیمتش با کشورهایی که دارید اقلام را بررسی میکنید هم مناسب نیست و دلاری باید حساب بشه‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
خواهشا در شرایط فعلی درست حرف بزنید مردم زیر بار فشار اقتصادی له و روانی شدند شما نمک به زخم شان نپاشید. گرانی ،فقر و بیکاری بیداد می کند. هیچ کس به فکر مردم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم پهلو
۱۴:۰۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
دقیقا حباب دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
حقوقام واقعی نیست،چرا هرچی رو میخواین گرون کنیدصغرا کبرا می چینید،لعنت بر هرچی ستمگره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
درآمد مردم هم در ایران واقعی نیست
۱۲۳۴