قیمت اب واقعی نیست و قیمت بنزین واقعی نیست قیمت خودرو و مسکن و پنیر و گوشت و مرغ واقعی نیست حقوقها و دستمزدها واقعی نیست و کلا هیچی توی ایران واقعی نیست
در اهواز، دقیقاً مرکز شهر، ما آب آشامیدنی نداریم.
آب لولهکشی به شدت آلوده است؛ هم بو میدهد، هم رنگ کدری دارد.
یا باید دستگاه آب تصفیهکن بخریم، یا آب تصفیهشدهٔ ۲۰ لیتری را از موتورسهچرخ یا وانت حمل آب تصفیه بخریم.
بعد اگر راست میگویید، مشکل آب لولهکشی اهواز را حل کنید.
ما ۲۰ لیتر آب تصفیه را ۲۵ هزار تومان میخریم. شما مشکل را حل کنید، ما همین پول را به شما میدهیم.
تا یه چیزی میشه میگین قیمت جهانی چنین و چنان است ولی موقع حساب حقوق و درامد ملت ببچاره قیمت جهانی یادتون میره اگه راست میگید حقوق ها رو به دلار بدین اب و برق و گاز رو به دلار بگیرید
# اب رایگان
# برق رایکان
#و ۰۰۰۰۰۰۰ رایگتن
# به همین چیزهاراضی نباشی
وای بر این کشور
یک پیشنهاد درست تمامی قیمت ها رو آزاد کنید علی الخصوص دستمزد و درآمد ها هم دلاری شود.
درآمد ریالی و مخارج دلاری که صحیح نیست. این عدالت حضرت علی (ع) نیست.
کجا زندگی میکنی که قیمت تمام شده آب رو با دلار حساب میکنی ؟! حداقل دستمزد ماهیانه را چرا با دلار حساب نمیکنی؟! (معدل صد دلار).دل مردم رو بدرد نیار .لااقل بزار جنگ تمام بشه بعد دوباره شروع کنید منت گذاشتن سر ملت هر روز فقیرتر. واقعا کدوم عالم سیر میکنی آقای سخنگو .حقوق خودت چنده ؟ دریافتی ات چنده ؟
اخ جون، قیمت آب را هم واقعی قراره بکنید، مثل قیمت همه چی.
مثل پوشاک، خوراک و ...
حقوق هم بررسی کنید قیمتش با کشورهایی که دارید اقلام را بررسی میکنید هم مناسب نیست و دلاری باید حساب بشه.
خواهشا در شرایط فعلی درست حرف بزنید مردم زیر بار فشار اقتصادی له و روانی شدند شما نمک به زخم شان نپاشید. گرانی ،فقر و بیکاری بیداد می کند. هیچ کس به فکر مردم نیست
آب لولهکشی به شدت آلوده است؛ هم بو میدهد، هم رنگ کدری دارد.
یا باید دستگاه آب تصفیهکن بخریم، یا آب تصفیهشدهٔ ۲۰ لیتری را از موتورسهچرخ یا وانت حمل آب تصفیه بخریم.
بعد اگر راست میگویید، مشکل آب لولهکشی اهواز را حل کنید.
ما ۲۰ لیتر آب تصفیه را ۲۵ هزار تومان میخریم. شما مشکل را حل کنید، ما همین پول را به شما میدهیم.
# اب رایگان
# برق رایکان
#و ۰۰۰۰۰۰۰ رایگتن
# به همین چیزهاراضی نباشی
یک پیشنهاد درست تمامی قیمت ها رو آزاد کنید علی الخصوص دستمزد و درآمد ها هم دلاری شود.
درآمد ریالی و مخارج دلاری که صحیح نیست. این عدالت حضرت علی (ع) نیست.
اینم 100 برابر کنید
بقیه چیزها واقعیه آخه
مثل پوشاک، خوراک و ...
حقوق هم بررسی کنید قیمتش با کشورهایی که دارید اقلام را بررسی میکنید هم مناسب نیست و دلاری باید حساب بشه.