نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
یعنی واقعی نیست منظورش چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
قیمت آب نباید گران شود بلکه مازاد بر الگوی مصرف آنقدر افزایش یابد که هزینه پایین آب جبران شود.
Iran (Islamic Republic of)
علی کدخدائی
۰۷:۵۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۵
داداش گلم این که نشد راه
الگو هم دست خود عزیزان هست آب رو گرون نمیکنند بعدش میان الگو رو تغییر می دهند تا باز آب را به شما گران بفروشند.
متوجه عرض بنده شدی؟
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۱۵:۴۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
نیست خیلی آب تمیز میدین ب مردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
خدا لعنتتان کنه این هم اغاز گرانی اب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
خدا لعنت کنه نتانیاهو و ترامپ و همراهانشان را که با تحمیل جنگ عامل گرانی شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
لعنت بهت ترامپ لعنت بهت نتانیاهو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
واقعا دیگه هر کسی هر حرف الکی میزنه نذارید
چجوریه اب و برق قیمت واقعی نیست میزان درامد مردم درسته؟؟
جدیدا هم میگن اینترنتم درست بشه فرق هست بین اینترنت داخلی و بین الملل یعنی گرونتر کنن
قشنگ ملت رو چی فرض میکنید که اینجوری رفتار میکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
دلار ۱۸۰ تومنی چی قیمت اجاره خونه مرغ و گوشت حقوق کارگر چی اینترنت چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
یه فکری به حال اکسیژن هم بکنید مفتی نره تو ریه هامون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
قیمت حقوق هم واقعی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
هرچه قدر حقوق را بالا می‌برند همه چی چند برابرش گران می‌شود به جای این درخواست بگو قیمت اجناس ارزان شود.
Iran (Islamic Republic of)
Nashenas
۱۵:۰۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
شما حقوق کارگر و کارمندارو به نرخ واقعی پرداخت کن مدیونیم اگر قیمت کالاها و خدمات مصرفیمونو به نرخ واقعی پرداخت نکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
دوست گرامی همین امسال حقوق کارگران را ۴۵٪ افزایش دادند. بلافاصله فروشندگان هم اجناس‌شان را ۳ برابر کردن. این که نمی‌شه یک جای کار می‌لنگه.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۰۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
یارانه در ابتدا نفری ۴۵ دلار بود. خب عیب نداره یارانه رو هم نفری ۴۵ دلار بدین بعد اب رو با قیمت دلاری حساب کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
کشاورزان همین جوری بد بخت هستن چرا سراغ مافیایی خودرو نمی‌رسد آخه کشاورز بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
بیشتر مصرف و هدررفت آب در بخش کشاورزی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
طرف مثل دوران قدیم همین‌جور آب را ول می‌کنه تو مزرعه خب از روش‌های نوین آبیاری (قطره ای) استفاده کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
تو این کشور هیچ چیز واقعی نیست همه چی سراب و کابوسه
Iran (Islamic Republic of)
تورم و گرونی
۱۵:۲۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
نه میگن ارزونه گرونتر کنیم الان شیش ماهه قبضای اب و گاز و برق رو که چهاربرابر کردن کمه میخان ده برابر تر کنن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
۱۵:۲۹ گران نشده بلکه الگوبندی شده و شما بیش از الگوی مصرف استفاده کردی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
تو ایران همه چی با جهان فرق داره ما حتی دستمزدها مونم با نرخ جهانی همخوانی نداره و کشوری هستیم با داشتن پول ملی متأسفانه نرخ ارزهای خارجی قیمتهای داخلیه مارو تعیین میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
تورم دولتمردان بر علیه مردم واقعی هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
هر وقت حقوق مردم 100 میلیون شد یارانه هر نفر 3 میلیون تومن بعد از این حرفا بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
حقوق کارمندا همواره درسالیان گذشته حدود یک سکه طلا بوده ولی از ۱۵ سال قبل کم کم بین این دو شکاف فاحش افتاد.
۱۲۳۴