داداش گلم این که نشد راه
الگو هم دست خود عزیزان هست آب رو گرون نمیکنند بعدش میان الگو رو تغییر می دهند تا باز آب را به شما گران بفروشند.
متوجه عرض بنده شدی؟
خدا لعنت کنه نتانیاهو و ترامپ و همراهانشان را که با تحمیل جنگ عامل گرانی شدند.
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
لعنت بهت ترامپ لعنت بهت نتانیاهو
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
واقعا دیگه هر کسی هر حرف الکی میزنه نذارید
چجوریه اب و برق قیمت واقعی نیست میزان درامد مردم درسته؟؟
جدیدا هم میگن اینترنتم درست بشه فرق هست بین اینترنت داخلی و بین الملل یعنی گرونتر کنن
قشنگ ملت رو چی فرض میکنید که اینجوری رفتار میکنید؟
نه میگن ارزونه گرونتر کنیم الان شیش ماهه قبضای اب و گاز و برق رو که چهاربرابر کردن کمه میخان ده برابر تر کنن...
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
۱۵:۲۹ گران نشده بلکه الگوبندی شده و شما بیش از الگوی مصرف استفاده کردی.
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۵
تو ایران همه چی با جهان فرق داره ما حتی دستمزدها مونم با نرخ جهانی همخوانی نداره و کشوری هستیم با داشتن پول ملی متأسفانه نرخ ارزهای خارجی قیمتهای داخلیه مارو تعیین میکنه
الگو هم دست خود عزیزان هست آب رو گرون نمیکنند بعدش میان الگو رو تغییر می دهند تا باز آب را به شما گران بفروشند.
متوجه عرض بنده شدی؟
چجوریه اب و برق قیمت واقعی نیست میزان درامد مردم درسته؟؟
جدیدا هم میگن اینترنتم درست بشه فرق هست بین اینترنت داخلی و بین الملل یعنی گرونتر کنن
قشنگ ملت رو چی فرض میکنید که اینجوری رفتار میکنید؟