امارات باید درس عبرت بشه در تاریخ دنیا ، باید با خاک یکسان بشه ، ب معنای واقعی کلمه چیزی بجز خاک باقی نمونه ، شاید بتونیم از گناه آمریکا بگذریم اما از امارات هرگز ، فرودگاه ها ، نفت و پتروشیمی ، زیرساخت های شهری و نظامی ، باید اعراب حقیر نوکر صفت بفهمند دشمنی با ایران و نوکری برای آمریکا چه عواقبی داره
امارات رو با خاک یکسان کنید ، مردم ایران شاید بتونن از آمریکا بگذرند اما امارات باید درس عبرت بشه برای همه ،
ناشناس
۰۱:۰۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
تورو خدا بزنید منتظر چی هستید هروقت اسم مزاکره میاد وسط بو تو طعه از طرفت این دو شیطان به مشام میاد تورو خدا بزنید این رحم نداره ما چرا رحم کنیم بهشون بزن که خوب میزنی
به نظرم امارات رو نابود کنید و حکومتش رو سرنگون کنید و اداره ی کشور امارات و اختیارش رو به یکی از نیروهای مقاومت بدید برای ایران هم بسیار مناسب است و بحرین رو هم فتح و به خاک ایران برگردانید الان بهترین فرصته این دو کشور دشمن بزرگ ایران هستن و الان زمان نابودی حکومت هر دو کشوره
اون زمان دیگه فقط اسرائیل و آمریکا نیستن تمام کشورهای عربی بعلاوه کل کشورهای اروپایی و کانادا و استرالیا باید بجنگیم امپراطوری هخامنشیان هم بودیم توانش نداشتیم
به هیچ عنوان نترسید ملت پشتیبان نیروهای مسلح هستند.
اینهمه نظرات خطرناک غیررانسانی ندید این انرژی برای کل جهان هست