ای بیشرف آمریکای راهزن، دزد کودک کش کودک خور از خدا بیخبر آمریکای جنایتکار انشالله نابودی تو رو و قماش خط تو رو نابود میبینیم باذن الله و جشن میگیریم
ما هیچ مذاکره ای با آمریکا نداریم حضور آمریکا در منطقه پایان یافته آنها فقط با ترفند و حیله سعی میکنند بیشتر بمانند گاهی با تهدید گاهی با مذاکره گاهی با آتشبس...
همین امشب اسراییل رو بزنیم . باید بیرحم و سرتق باشیم تا باز دارنده باشیم . مسخره بازی چیه کشتیمون رو میزنه میگه هنوز اتش بسه . شهرامونو میزنه میگه شروع جنگ نیست بچه هامون رو میکشه میگه اشتباه شده . رهبرمون رو میزنه میگه چیزی نیست چیزی نیست .
بزن که خوب میزنی
ما هم دعاگوئیم
جواب متجاوز و متخاصم دقیقا همینه
ما دنبال جنگ نبودیم ونیستیم ولی متجاوز رو باید نقره داغ کرد
+
تا اون زمان باید دخترم معصوم رو از کشور خارج کنم .