یعنی چه؟ بدون ارائه مقاله مدرک دکتری بگیرند؟ از ۴ سال تحصیل در این مقطع حداقل سه سال مربوط به پژوهش، تهیه و ارائه مقاله است. آزمون جامع رو هم که براشون حذف فرمودین. یعنی در اصل فرد ۳ ترم چهارتا درس پاس کنه دکتری می گیره. واقعا گندش رو در آوردین. همه ی این کارها رو برای کارمندان دنبال مدرک می کنید که در اصل هیچ سوادی ندارند.