آمریکا تومی دانی ابر قدرت نیستی نیستی نیستی از اول جنگ چشمت به اورپاها عراب زلینسکی وغیره هست توکشورابرقدرت نظامی اسرائیل و آمریکا باهم هستید ولی پارد اریدبه جهان التماس می کنید بیاید کمک کمک رفته بالا بابا یک یک ایران تحریمی هست تنها پس نو آمریکا ابرقدرت با التماس می خواهی با کمک دیگر کشورها ابرقدرت بمانی اطفا کمک کنید تا اوخوپرا ابرقدرت نگهدارد
دلغک نه دلقک. تو خودت که توی کلاس اول گیر کردی. میای نظر میدی🤣🤣
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۵ اسفند ۱۴۰۴
فورا باید به کشورهای عربی هشدار دهید که از همکاری و اجازه دادن به نیروهای فرامنطقهای برای حضور در کشورشان بپرهیزند همین خارجیها آتش جنگ را برافروختند. ایران در حال دفاع از خود و نبرد با دشمن است و هیچ خصومتی با اعراب برادر ندارد. با کاهش تنشها تحت سازوکار امنیتی جدید تنگه هرمز باز خواهد شد. حضور بیگانگان کمکی به کشورهای منطقه نخواهد کرد اما به دلیل تلاش برای اخلال و ناامنی، کشورهایی که با نیروهای بیگانه مثل کانادا، اوکراین یا استرالیا همکاری کنند تجارت آنها و عبور کشتیهایشان از تنگه هرمز ممنوع خواهد بود.
ترامپ
نتانیاهو
زلینسکی