نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۵ اسفند ۱۴۰۴
آمریکا تومی دانی ابر قدرت نیستی نیستی نیستی از اول جنگ چشمت به اورپاها عراب زلینسکی وغیره هست توکشورابرقدرت نظامی اسرائیل و آمریکا باهم هستید ولی پارد اریدبه جهان التماس می کنید بیاید کمک کمک رفته بالا بابا یک یک ایران تحریمی هست تنها پس نو آمریکا ابرقدرت با التماس می خواهی با کمک دیگر کشورها ابرقدرت بمانی اطفا کمک کنید تا اوخوپرا ابرقدرت نگهدارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۵ اسفند ۱۴۰۴
خیبر داره داغونشون میکنه اینا برا ایز گم کردن هی میگن پهپاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۵ اسفند ۱۴۰۴
خوش به حال روسیه بزن بترکون اوکراین رو . هرچند ترکیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۵ اسفند ۱۴۰۴
خاک تو سر
ترامپ
نتانیاهو
زلینسکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۵ اسفند ۱۴۰۴
یه روزی ترامپ اینو تحقیر کرد بعد حالا ببین آمریکا ارتش اول جهان به چه روزی افتاده که از زلینسکی دلغک درخواست کمک می‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۵ اسفند ۱۴۰۴
دلغک نه دلقک. تو خودت که توی کلاس اول گیر کردی. میای نظر میدی🤣🤣
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۵ اسفند ۱۴۰۴
فورا باید به کشورهای عربی هشدار دهید که از همکاری و اجازه دادن به نیروهای فرامنطقه‌ای برای حضور در کشورشان بپرهیزند همین خارجی‌ها آتش جنگ را برافروختند. ایران در حال دفاع از خود و نبرد با دشمن است و هیچ خصومتی با اعراب برادر ندارد. با کاهش تنش‌ها تحت سازوکار امنیتی جدید تنگه هرمز باز خواهد شد. حضور بیگانگان کمکی به کشورهای منطقه نخواهد کرد اما به دلیل تلاش برای اخلال و ناامنی، کشورهایی که با نیروهای بیگانه مثل کانادا، اوکراین یا استرالیا همکاری کنند تجارت آنها و عبور کشتی‌هایشان از تنگه هرمز ممنوع خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۵ اسفند ۱۴۰۴
الان زمانیه که یا بهش کمک نکنه یا مثل کشتار ازش امتیاز بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۵ اسفند ۱۴۰۴
دلقک از یکطرف میگه هر موشکی را ۴ دقیقه بعد سرنگون می کنیم از طرف دیگه اویزان یک دلفک دیگه شده.
۱۲