این از end دست گداش هست!!!
هیمنه آمریکا همین هست .فقط عدهای احمق آنها را بزرگ کرده اند
ایران باید به دنبال زنده گیری نیروهای آمریکایی باشد ما فقط نیروهای زنده امریکایی می خوایم تا گریه وفغانشان را برای ترامپ احمق بفرسیم..