کلاً سیستم عامل اروپائیان ( حتی واتیکان کوچک و مذهبی!) بر اساس خودبرتربینی است مردک!!! صهیون بی پدر در منطقه نسل کشی و آشوب به پا کرده دست به ترور حتی در جهان و کشورهای منطقه می زند انصاف و شرف هم چیز خوبی ! از خواب غفلت بر خیزید لطفاً
واتیکان بنشیند و برای خودش دعا کند شاید بختش باز شد امروزه در حالی که جریان مسیحت صهیونیست که با نبرد ارماگدون و یا به عبارتی جنگ اخر الزمان به کشور عراق حمله کردتا شاهد ظهور مسیح در سرزمین بین النهرین باشد نه تنها در پیش بینی تاریخش دچار اشتباه شد امروزه شاهد ظهور جبهه مقاومت در خاورمیانه شد و اینک با چشمان گریان در حال بر باد رفتن ارزوهای جنبش فوق توسط جبهه مقاومت است و نقش سرزمین بین النهرین در این پروژه تاریخی قابل ستایش است که امروزه شاهد راهپیمایی عظیم اربعین هستیم امری که زمینه ساز شعار بهر ازادی قدس از کربلا باید گذشت است
آقای وزیر امور خارجه واتیکان این 9 ماه که رژیم کودک کش وحشی غاصب از انجام هیچ جنایتی در کشتار مردم مظلوم بی دفاع کوتاهی نکرد /خواب بودید چه شده همه غرب نگران شد ه اید
واقعا که
وایتکان چرا در مورد قتل عام و نسل کشی مردم مظلوم غزه
سکوت و محکوم و حمایت از اتش بس
نکرده .حالا فعال شده ....
نشان دهنده اینه که وایتکان هم تحت نفوذ صهیونیست هاست و بس
اسرائیل و همپیمانانش هر روز ملت مظلوم نوار غزه و فلسطین را با نهایت قساوت می کشند و غربی ها ککشون نمی گزه !!!
حالا که وقت تنبیه این باند آدم کش رسیده همه در حال متوسل شدن و تهدید کردن افتادن ؟
مردم غزه انسان نیستند ؟ جان اینها خط قرمز برای کسی نیست ؟؟؟؟
خون اسرائیلی ها خیلی رنگینتر هست ؟؟؟
والله باید اسرائیل را با خاک یکسان کرد !!!!
۷۲ سال هست مردم فلسطین هر روز کشته میشن !!!
تمام اسرائیلی ها ،همه ،چه دولت مردان چه مردمش همه اشغالگر و متجاوزند هیچ فرقی باهم ندارند !!! مردمش شریک جنایتکاران صهیونیستی هستند همه باید تاوان بدن !!!
هر اسرائیلی در سرزمین فلسطین،اشغالگر و متجاوز هست و هدف محسوب میشه و باید تنبیه بشه!!!
این منطق اسرائیلی هاست ،که مردم عادی را شریک شبه نظامیان می دونه و آنها را به خاک و خون کشیده !!!
پس جای گلگی بابت بیان این منطق نیست !!!!
چرا به صهیونیست ها نگفتی که ترور نکنند
حالا فعال شدی!!!!؟؟؟
وایتکان چرا در مورد قتل عام و نسل کشی مردم مظلوم غزه
سکوت و محکوم و حمایت از اتش بس
نکرده .حالا فعال شده ....
نشان دهنده اینه که وایتکان هم تحت نفوذ صهیونیست هاست و بس
حالا که وقت تنبیه این باند آدم کش رسیده همه در حال متوسل شدن و تهدید کردن افتادن ؟
مردم غزه انسان نیستند ؟ جان اینها خط قرمز برای کسی نیست ؟؟؟؟
خون اسرائیلی ها خیلی رنگینتر هست ؟؟؟
والله باید اسرائیل را با خاک یکسان کرد !!!!
۷۲ سال هست مردم فلسطین هر روز کشته میشن !!!
تمام اسرائیلی ها ،همه ،چه دولت مردان چه مردمش همه اشغالگر و متجاوزند هیچ فرقی باهم ندارند !!! مردمش شریک جنایتکاران صهیونیستی هستند همه باید تاوان بدن !!!
هر اسرائیلی در سرزمین فلسطین،اشغالگر و متجاوز هست و هدف محسوب میشه و باید تنبیه بشه!!!
این منطق اسرائیلی هاست ،که مردم عادی را شریک شبه نظامیان می دونه و آنها را به خاک و خون کشیده !!!
پس جای گلگی بابت بیان این منطق نیست !!!!