واتیکان خیلی شکر زیادی خورده ، موقعی که اسرائیل به خاک ما تجاوز کرد کجا بود !!!! ۴۰ هزار نفر توی غزه نسل کشی شدن کجا بود، واتیکان خودش در راس پدرخوانده های مافیا و فساد و خونخواری قرار داره ، توی جایگاهی نیست که حرفی بزنه
چقدر اینا منافقن. اون زمانی که تو افتتاحیه المپیک فرانسه به حضرت عیسی (ع) توهین آشکار کردن شما واتیکانیا کدوم گوری بودید؟ هی حرف از توافق آتش بس می زنید ولی رژیم نکبت بود که "فواد شکر" رو تو لبنان و "اسماعیل هنیه" رو تو ایران ترور کرد. وقتی رژیم نکبت صهیونی مردم فلسطین رو با بمب های چند تنی تکه تکه می کنه شما چرا ساکتید؟ چه فرقی بین بچه های فلسطینی و بچه های ایرانی هست؟ زمان حمله صدام به ایران بچه های زیادی در ایران کشته شدن. 8 سال جنگ تحمیلی اما واکنش شما غربی های متمدن مدافع حقوق بشر چی بود؟ صدام و حزب بحثش رو تحریم کردید یا ایران و ارتش و سپاهش؟ شما که صدام رو تا دندون با سلاح تجهیز کردید. آمریکا هم کم نگذاشت از هواپیما های آواکس بگیر تا آموزش نیروهای کماندو برای بعثی ها و حمله به سکوهای نفتی ایران و غرق کردن ناو جنگی ایران.
واتیکان در این نه یا ده و یا ۱۱, ماه گذشته که نه بلکه در ۷۵, سال گذشته کجا بوده است که این همه فشار و نژاد پرستی را محکوم و به این نظام و باند تروریستی در قلعه ی رژیم اشغالگر فلسطین پایان دهد؟ آیا آنها هم که باید فقط و فقط یکشنبه ها به کلیسا بروند و عبادت کنند ، سیاسی شده اند ؟ اگر آری چرا به دموکراسی که ادعای آن در اروپا است متوسل نمی شوند و وضعیت فلسطین را از صندوق رای همه ی فلسطینیان اعمم از یهودی و مسیحی و مسلمان و...نمیخواهند؟
پیر خرفت دیروز در کسری از ثانیه اسرائیل بیش از صد نفر در یک مسجد در نماز صبح را کشت. اگر شما خدا پرست و انسان دوست هستید، نه شیطان پرست و بله قربان گوی صهیونیسم،
پس چرا هیچی نگفتید؟ ایران بدترین حمله را به اسرائیل داشته باشد، هیچ وقت صد نفر تلفات نمی دهد. چرا خود را به خریت می زنید؟
واتیکان از اسرائیل حمایت میکند چرا به پوتین حمله میکند نتانیاهو چیزی نمی گوید واتیکان را دولتهای غربی طرغیب کردند تازنگ بزند وچرا اسرائیل را محکوم نمی کند
پس چرا هیچی نگفتید؟ ایران بدترین حمله را به اسرائیل داشته باشد، هیچ وقت صد نفر تلفات نمی دهد. چرا خود را به خریت می زنید؟