مایه تاسف است این مامورین انتظامی هر روز تو کشور قربانی میشوند قانون سختی کار براشون وجود ندارد اون وقت آتش نشان ها با یک واقعه پلاسکو ده سال سختی کار بهشون دادند واقعا فراجا مظلوم و بی صاحبه وقتی خدا نکرده نا امنی شد قدر این ها معلوم میشه فعلا مسولین مشغول کار خودشونن و قدر عافیت را نمی دونند جوجه هم اخر پاییز می شمارند
واقعا فرصتی باقی نمانده تمام نیروهای امنیتی نظامی و انتظامی را شهید کردند حمله را شروع کنید. جيش الظلم در حد این همه ترور نیستند که. کشورهای غربی پشت این قضیه پنهان شده است
خدا لعنت کنه تکفیران منطقه سیستان و بلوچستان
اطلاعات ضعیف
دزدی و اختلاس
بخدا اگه درگیر جنگ بشیم یکماهه کل کشور نابود میشه
چه خبره تو زاهدان ؟؟؟؟
کسی هم دیگه خدمت نمیره