نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
کجاست اقتدارمون؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
این سیستان و بلوچستان در و پیکر نداره هرچی تروریست می ریزه اونجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
چه قدر بچه های نیروی انتظامی ما در استان ، دست پا بسته و نا وارد و آموزش ندیده و کار نا بلد هستند ، متا اسفانه .
Iran (Islamic Republic of)
یزدان
۱۷:۵۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
مایه تاسف است این مامورین انتظامی هر روز تو کشور قربانی می‌شوند قانون سختی کار براشون وجود ندارد اون وقت آتش نشان ها با یک واقعه پلاسکو ده سال سختی کار بهشون دادند واقعا فراجا مظلوم و بی صاحبه وقتی خدا نکرده نا امنی شد قدر این ها معلوم میشه فعلا مسولین مشغول کار خودشونن و قدر عافیت را نمی دونند جوجه هم اخر پاییز می شمارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
واقعا فرصتی باقی نمانده تمام نیروهای امنیتی نظامی و انتظامی را شهید کردند حمله را شروع کنید. جيش الظلم در حد این همه ترور نیستند که. کشورهای غربی پشت این قضیه پنهان شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
واقعا پلیس ما و ماموران پلیس مظلوم هستند،چرا برای پلیس این مناطق ماشین ضدگلوله نمی‌گذارند که این جور جوانان پاک ما رو به شهادت نرسونند.
Iran (Islamic Republic of)
Hxvdh
۱۷:۵۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
چه خبره تو ای مملکت حضرت عباسی ..اعصابم خورد شد...آخ اخ اخ.. لعنتیا ...ای گروهای تروریستی مگه مقرشون مشخص نیست تو هر کشوری هست اونو هدف قرار بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
اگه نمیتونید بجنگید مذاکره کنید و جلوی کشتار را بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
فرزند ایران
۱۷:۵۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
سلام بر شهیدان
خدا لعنت کنه تکفیران منطقه سیستان و بلوچستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
نیروهای اموزش ندیده
اطلاعات ضعیف
دزدی و اختلاس
بخدا اگه درگیر جنگ بشیم یکماهه کل کشور نابود میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
واقعا اینقدر قدرت نداریم اون منطقه رو سر و سامون بدیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
کشوری که درگیر جنگ هست این همه شهید نمیده
چه خبره تو زاهدان ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
با این وضعیت عمرا جوان ترها بیان عضو سپاه بشن
کسی هم دیگه خدمت نمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
رسانه های باکو دارن مسخرمون میکنن... چرا اینقدر اطلاعات ایران ضعیف شده ؟ مگه میشه این همه تروریست به راحتی داخل کشور بچرخن برا خودشون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
اینقدر سر به سر اسراییل نذارین تو رو خدا اگه جرات جنگ ندارین