نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
شهادتتو ن مبارک ما رو هم دعا کنید?
United States of America
فائزه
۱۸:۴۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
شهادتشون مبارك ؟
پس از خود مون دفاع نكنيم و بذاريم مهاجم كثافت با وطن فروش بياد منو بكشه و هيچكس بازخواست نكند
واقعا وحشتناك هست و خدا رحم كنه به مادر پدر و همسر و فرزند كه فقدان نبودن اين شهيدان غير قابل تحمل و جبران خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
چی چی رو مبارک .
جوونهای مردم دارن یکی یکی پر پر میشن اون منطقه کسی هم فکر اساسی نمیکنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
انشالله دوستان عزیزی که منفی میدند هم به راه راست هدایت بشن و یا اینکه با یزیدیان محشور
Iran (Islamic Republic of)
Sasa
۲۱:۱۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
بجای این حرفا یه خورده مرز رو بیشتر از قبل رصد کنین شده قتلگاه
اینا هم زن و بچه و پدر مادر دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
بله
Iran (Islamic Republic of)
رضا 1368
۰۱:۱۸ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
اینایی که منفی میدن اگه از خانواده خودشون هم بود آیا منفی میدادن. شما کدوم وری هستید از شهید شدن هموطنان خودتون خوشحال میشید؟ حیف اسم انسان که روی شما گذاشته شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
فقط با شهادت مبارک کار درست میشه
یه استانی که این همه نظامی داشته باشد نتواند يک درگیری کوچکی را کنترل نکن باید فاتحه کشور را بخوانیم هر روز درگیری تا کی باید ادامه داشته باشد
شهادت سر جا خودش برادران من هستم فرزند من هستم نباید شهادت داشته باشیم که خانوادشون را عزا کنیم به فکر چاره بی اندیشیم تا ادامه نداشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
مثل اینکه اسرائیل داره جواب سخت میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
چرا موشک ها هایپر سونیک بازدارنگی ایجاد نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
# پلیس مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
چرا هیچ کار اساسی انجام نمی‌دید هر روز خدا باید شهید بدیم و دل دشمن رو شاد کنیم یه بار اساسی ریشه این حرامزاده ها رو نابود کنید برای همیشه . این استان رو کلا امنیتی کنید تا اوضاع بدتر نشده
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۸:۱۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
بسم رب الشهدا و الصدیقین : باید هر نیروهای مسلح پلیس ارتش سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی اطلاعاتی سربازان گمنام خوشنام امام زمان عج طرح نقشه ایی بکشند که به صورت کاملا ناشناس همانند مردم عادی وارد خاک پاکستان شوند از راه قاچ رو و بروند دمار از روزگار این گروهک تروریستی دربیارند نابودشان کنند بدون آنکه ردی از خودشان باقی بگذارند برگردند به خاک وطن ایران اسلامی تا اینکه دولت پاکستان آمریکایی‌ها نتواند مقابله به مثل کند بگوید به خاک سرزمینمان تجاوز کردند ایرانیان باید کاملا مخفیانه انجام شود تا مشخص نشود که چه کسی این گروهک جیش ظلم تروریستی را نابودشان کرده . برای شادی ارواح پاک مدافعین نظم امنیت ایران اسلامی پلیس قهرمان عزیز بفرستیم رحم الله من یقرا الفاتحه مع اخلاص و صلوات . التماس دعا و صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
سرت سلامت اقای رادان تشکر از حقوق و‌مزایا و سختی کار واقعا ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
متاسفانه تا زمانی که مرزهای شرقی مرز نظامی تلقی نشه همین آش و همین کاسه س،در مرز نظامی هرکسی که غیر مجاز عبور کنه دشمن محسوب میشه و واکنش نظامی هم خواهد داشت. مرزهای شرقی ما حتی سیم خاردار هم در بعضی نواحی نداره و با این بی در و پیکری هر روز باید شاهد پرپر شدن جوانان این مملکت باشیم ،ما کشور فقیری نیستیم نباید وضع مرزهای شرقی ما انقدر داغون باشه ،غم انگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
هرکسی که نتونسته امنیت سیستان و بلوچستان تامین کنه باید استعفا بده باید یک فرمانده باشه که بتونه همه این اشرار تو سوراخ موش‌ها شون بکشن
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۸:۰۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
این کاروانها باید با تامین جاده زرهی و پهبادی حرکت کنن . آخه تو این شرایط با سمند محکوم عضو شبکه جابجا میکنن ؟؟؟؟
اینهمه پهباد اگر ساخته شده کجا باید استفاده بشه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
والا انتظار جواب به اسرائیل دیگه نداریم وقتی امنیت داخلی نمی تونید تامین کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
این چجوریه هنوز از حمله تورویستی چند روز نگذشته دوباره حمله جدید و شهادت ۵نفر نیروی پلیس انجام گرفته. است. یعنی استان سیستان و بلوچستان اینقدر ول و بی صاحب است...
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۸:۰۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
تا کی قراره مماشات کنید؟چند نفر هرروز باید کشته بشن؟ چرا مرزها را دیوار نمیکشید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
با سمند نمیشه مسافرت رفت چه برسه که بدن نیروی انتظامی اونم تو استانی نا امن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
این مرز لعنتی سیستانو و پاکستانو کلا دیوار بگیرید،تا کی باید از این اتفاقات بیفته