خیر اصلا اینطور نیست و قیمتها رو بازار تعیین میکنه و الان هم کسی ملک نمی خره . اگر دونفر هردو قیمت ملکشون رو گران گفتن و با هم معاوضه کردن آیا این میشه قیمت بازار ؟
سلام
در اسفند ۴۰۱چیزی حدود ۴۰ درصد بطور ناگهانی افزایش قیمت داشیتم مسکن تورم را پیش خور کرده است و مسله بعدی این قیمتها دیگر خارج از توان هشتاد درصد جامعه فقیر و بحران زده ایرانی است وبعید میدانم فعلا مسکن از رکود خارج شود بنده خودم در بازار مسکن حضور دارم اگر خدای ناکرده جنگی رخ بدهد اول مسکن ضربه میخورد و اگر هم اوضاع همین باشد به زحمت ملت بتوانند شکمشان را سیر کنند
به امید روزهای خوب
درتبریز وشهرک اندیشه بنگاههان که تعیین کننده قیمتداند ومیخرند ومیفروشند وفروشندگان ازروی قیمت بنگاههان قیمت دلبخواهی ونجومی منتشر میکنند عامل اصلی افزایش فقط بنگاههان ودیوار هست واینان به حال خودرها شدند انگار چاقو وتفنگ دست اینان دادند و مردم را زخمی وکشتند
فعلا بازار مسکن در رکود و رو به کاهش است. بنده املاکی هستم و اگر هم افزایش قیمتی در آینده داشته باشد از توان خرید مردم خارج است و دچار رکود تورمی می شویم
کارشناسان محترم سه ماهه اول سال گذشته امکان پذیر بود سپس جهش قیمتی شروع شده تورم بیش از اندازه بوجود آمد که تا دو الی سه سال را پوشش می دهد. اگر تورم پیش خور شده قیمت های مسکن اندکی کاهش یابند شاید اندکی از رکود بازار مسکن کم شود. متشکرم
در اسفند ۴۰۱چیزی حدود ۴۰ درصد بطور ناگهانی افزایش قیمت داشیتم مسکن تورم را پیش خور کرده است و مسله بعدی این قیمتها دیگر خارج از توان هشتاد درصد جامعه فقیر و بحران زده ایرانی است وبعید میدانم فعلا مسکن از رکود خارج شود بنده خودم در بازار مسکن حضور دارم اگر خدای ناکرده جنگی رخ بدهد اول مسکن ضربه میخورد و اگر هم اوضاع همین باشد به زحمت ملت بتوانند شکمشان را سیر کنند
به امید روزهای خوب