نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۱ دی ۱۴۰۲
گرانی بی حد ومرز ونداشتن نظارت قیمتی سالیان زیادی می طلبه که بازار رونق بگیره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۹ ۰۹ دی ۱۴۰۲
رکود بازار مسکن باعث شده فعالیت ها وشغل های مرتبط با خانه هم رکود داشته باشند و برای سرپرست خانواده های این مشاغل از لحاظ درآمد روزانه مشکل بوجود آید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۳۶ ۰۸ دی ۱۴۰۲
ملک کلا ریزشی و در کنار رفته مثل خودرو
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۱۰ ۰۷ دی ۱۴۰۲
مدتیه که افرادی در بازار شروع به آغاز یک تحریک روانی و شایع پراکنی در خصوص عدم توانایی دولت در کنترل تورم و جهش قیمت ها بعد از انتخابات مجلس کرده اند که دوباره مردم رو برای هجوم به بازارهای مختلف الخصوص ارز،طلا،خودرو و مسکن تشویق بکنند که نتیجه متشنج شدن دوباره اقتصاد کشور می باشد.اول اینکه دولت باید به مبارزه قاطع و بدون مماشات با سرخط های این فتنه با قدرت اقدام نماید و دوم به هیچ قیمتی اجازه ندهد که این تحریک بعد از انتخابات نتیجه دهد و قیمت ها افزایش یابد.فقط در خصوص بازار خودرو که بنده فعالیت دارم ماه هاست که با رکود روبه رو شده و انجام معامله حتی برای خودروهایی که به اصلاح سکه بازار هستند نیز خیلی سنگین شده.اما در همین رکود فقط با شایعه پراکنی در همین چند روز گذشته قیمت ها به صورت هدفمند(چون تقاضا در بازار افزایش نیافته)رو به بالا شده در حالی که برای همان قیمت های قبلی هم مشتری نیست ولی یه عده با این بالا پایین کردن میخوان مردم رو تحریک بکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۷ دی ۱۴۰۲
باید مسکن فوق ارزان دولتی تولید شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۷ دی ۱۴۰۲
عجیبه !!! آنچه بازار مسکن نشان میده رکود سنگین و مقاومت برای ریزش سنگینه،
Iran (Islamic Republic of)
هر کی
۲۱:۰۱ ۰۶ دی ۱۴۰۲
عمر مسکن دیگه تمومه ، شما ببرش به هفت اسمان و عرش ، هیچ کس نمیتونه بخره ، پس رکود سنگین و کاهش وجود داره و اکثر املاکی ها تغییر شغل دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۶ دی ۱۴۰۲
وقتی دولت قول سالی یک ملیون مسکن میدهد ومیشودهزار مسکن این مبشود که قیمت مسکن چندین هزار برابر مبشود
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۷:۴۹ ۰۵ دی ۱۴۰۲
بازمسکن راکده کلابازارایران راکده رکودیعنی خون درجریان نیست وقتی خون درجریان نباشه آدم میمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۵ دی ۱۴۰۲
بازار مسکن چهل و چهار ساله که ازثبات قیمتی خارج شده ، سیر صعودی تا سقوط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۵ دی ۱۴۰۲
واقعا خارج شده و گران
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۵:۱۷ ۰۵ دی ۱۴۰۲
چرت نگو. هیچ تبی وجود نداره
کاهش و سقوط قیمت کاملا مشهوده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۵۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
اتفا قا بررسی های میدانی حاکی از رکود سنگین بازار مسکن هستش حتی تو سایر بازارها هم رکود وجوددارد برای همین هم هستش اکثرا مردم سرمایه های نقدشونو تو بانکها سپرده کردن باتوجه به تورم سنگین قیمت مسکن درسال گذشته بازار مسکن کشش افزایش قیمت رو نداره البته یه عده بدشون نمیاد با جو دادن بازار مسکن حرکت بدن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۰۲ ۰۴ دی ۱۴۰۲
لطفا جوکاذب ندهید بازار مسکن بعلت عدم توان خرید مردم درکما است وبه این زودی رونق نیگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۰۵ دی ۱۴۰۲
سالهاست که این بنگاه خبری چندی قبلتر زمینه سازی افزایش قیمتهارو در هر برهه فراهم میکنه. تحرکات این باشگاه همیشه هنگام رکود به سمت افزایش قیمتها با تیترهای بو دار بیشتر و بیشتر میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
گرانی تنها با دلار نیست و اقتصاد را به 360درجه باید نگریست.
۱۲