مدتیه که افرادی در بازار شروع به آغاز یک تحریک روانی و شایع پراکنی در خصوص عدم توانایی دولت در کنترل تورم و جهش قیمت ها بعد از انتخابات مجلس کرده اند که دوباره مردم رو برای هجوم به بازارهای مختلف الخصوص ارز،طلا،خودرو و مسکن تشویق بکنند که نتیجه متشنج شدن دوباره اقتصاد کشور می باشد.اول اینکه دولت باید به مبارزه قاطع و بدون مماشات با سرخط های این فتنه با قدرت اقدام نماید و دوم به هیچ قیمتی اجازه ندهد که این تحریک بعد از انتخابات نتیجه دهد و قیمت ها افزایش یابد.فقط در خصوص بازار خودرو که بنده فعالیت دارم ماه هاست که با رکود روبه رو شده و انجام معامله حتی برای خودروهایی که به اصلاح سکه بازار هستند نیز خیلی سنگین شده.اما در همین رکود فقط با شایعه پراکنی در همین چند روز گذشته قیمت ها به صورت هدفمند(چون تقاضا در بازار افزایش نیافته)رو به بالا شده در حالی که برای همان قیمت های قبلی هم مشتری نیست ولی یه عده با این بالا پایین کردن میخوان مردم رو تحریک بکنن.
اتفا قا بررسی های میدانی حاکی از رکود سنگین بازار مسکن هستش حتی تو سایر بازارها هم رکود وجوددارد برای همین هم هستش اکثرا مردم سرمایه های نقدشونو تو بانکها سپرده کردن باتوجه به تورم سنگین قیمت مسکن درسال گذشته بازار مسکن کشش افزایش قیمت رو نداره البته یه عده بدشون نمیاد با جو دادن بازار مسکن حرکت بدن
سالهاست که این بنگاه خبری چندی قبلتر زمینه سازی افزایش قیمتهارو در هر برهه فراهم میکنه. تحرکات این باشگاه همیشه هنگام رکود به سمت افزایش قیمتها با تیترهای بو دار بیشتر و بیشتر میشه.
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
گرانی تنها با دلار نیست و اقتصاد را به 360درجه باید نگریست.
کاهش و سقوط قیمت کاملا مشهوده