سلام خاله ام با سندجعلی کلاه سر مادرم گذاشت و اینکه قیمت اجاره خانه مردم را دارد ازبین میبرد.ونماینده های مجلس شورای اسلامی ایران خوابیده اند.وزمین رایگان به مردم فقیر نمیدهند
سلام من از شهرکرد پیام میدم .حالا چند بار به ما میگن قسط آخر تا الان ۵۴۰ میلیون از ما خواستن از ۳۰۰ ملیون تا الان هر دفعه میگن قسط آخر ولی تمومی نداره همش وعده الکی میدن وقتی هم که میری راه و شهر سازی جواب درست بهت نمیدن .آخه کدوم آدم قشر ضعیف میتون دو ماه ۵۰ یا ۱۰۰ ملیون جور کن هر چیزی داشتیم فروختم چند تا وام گرفتیم پول قرض کردیم اما نمیشه همشون از پیمانکار تا خودت راه و شهر سازی دارن کاری میکنن که فقط به دست دلال و پیمانکار برسه هیچ کس به فکر مردم نیست من هر جای که بگی رفتم اما هیچ کس جواب درست نمیده پیمانکار کم کاری میکنه سر موقع تحویل نداده میخوان از مردم پولش بگیرن چرا اونا را جوابگو نمیکنن این یعنی چی یعنی همه باهم میخوان دست مردم به این خونه ها نرسه این میدونم همه جا رفتم کسی برای ما کاری نمیکنه
جواب بدت لعنتیها بغیر از دلال چه کسی میتونست آورده اولیه برا این طرح و بعد هم قسطهای سنگین اونا بده . از چهار میلیون خونه وعده داده شده که بیشتر از چند ده هزارتاش را نتوانستید بسازید که نود درصدش رسید به دست دلالها . کجا من مستاجر کجا من جوون کجا من کارمند کجا من کارگری که تو خرج خورد و خوراک و پوشاک خودم موندم میتونستم آن آورده و بعد هم آن قسطهای سنگینا پس بدم . لعنت بر آدم دروغ و مردم فریب و مدیران سیر .خونه میسازید با وام 18درصد
نمیخواد مسکن ملی بدید فعلا مسکن مهر بدید ۱۳سال همه رو بدبخت کردید تا بعد اون درست نکرده جای دیگر اباد کنید خداوند نابودتون کنه لعنت کنه کسی سختی وبدبختی یه زن بی سرپرست نمیفهمه
خوب پول مردم تموم شده ندارن دیگه بدن خوب هرکی طلا داشته فروخته هرکی پس اندازداشته داده همه مستاجریم وقتی خرجا سنگین شدن ادم ازناچاری میفروشه ازخوشی نمیفروشه که، این اقایون که میان میفرمان نفروشیداینجورچیزاروهم ببینن فقط حرف نزنن
کدوم غیر قانونی، می خرن، یه آب هم روش می خورن، 15 سال پیش به خاطر مریضی مادرم امتیاز مسکن مهرم را به 500 هزار ت فروختم، سه ماه بعد یک خیر پیدا شد حاضر شد چند برابر پولشو بهش بده امتیاز مسکن مهرم رو برگردونه، ولی زهی خیال باطل
داداش تعهد داده بودی سه سال دیگه ازدواج میکنی؟؟!
سال دیگه ازدواج کنید مسکن دادن
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
جواب بدت لعنتیها بغیر از دلال چه کسی میتونست آورده اولیه برا این طرح و بعد هم قسطهای سنگین اونا بده . از چهار میلیون خونه وعده داده شده که بیشتر از چند ده هزارتاش را نتوانستید بسازید که نود درصدش رسید به دست دلالها . کجا من مستاجر کجا من جوون کجا من کارمند کجا من کارگری که تو خرج خورد و خوراک و پوشاک خودم موندم میتونستم آن آورده و بعد هم آن قسطهای سنگینا پس بدم . لعنت بر آدم دروغ و مردم فریب و مدیران سیر .خونه میسازید با وام 18درصد
سال دیگه ازدواج کنید مسکن دادن