نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
سلام خاله ام با سندجعلی کلاه سر مادرم گذاشت و اینکه قیمت اجاره خانه مردم را دارد ازبین میبرد.ونماینده های مجلس شورای اسلامی ایران خوابیده اند.وزمین رایگان به مردم فقیر نمیدهند
Iran (Islamic Republic of)
هیبت
۰۹:۱۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
سلام من از شهرکرد پیام میدم .حالا چند بار به ما میگن قسط آخر تا الان ۵۴۰ میلیون از ما خواستن از ۳۰۰ ملیون تا الان هر دفعه میگن قسط آخر ولی تمومی نداره همش وعده الکی میدن وقتی هم که میری راه و شهر سازی جواب درست بهت نمیدن .آخه کدوم آدم قشر ضعیف میتون دو ماه ۵۰ یا ۱۰۰ ملیون جور کن هر چیزی داشتیم فروختم چند تا وام گرفتیم پول قرض کردیم اما نمیشه همشون از پیمانکار تا خودت راه و شهر سازی دارن کاری میکنن که فقط به دست دلال و پیمانکار برسه هیچ کس به فکر مردم نیست من هر جای که بگی رفتم اما هیچ کس جواب درست نمیده پیمانکار کم کاری میکنه سر موقع تحویل نداده میخوان از مردم پولش بگیرن چرا اونا را جوابگو نمیکنن این یعنی چی یعنی همه باهم میخوان دست مردم به این خونه ها نرسه این میدونم همه جا رفتم کسی برای ما کاری نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
داره خرید و فروش میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
سلام. شاهین شهر اصفهان هنوز پیامک واریز نیومده دیگه واقعا داریم ناامید میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
جواب بدت لعنتیها بغیر از دلال چه کسی می‌تونست آورده اولیه برا این طرح و بعد هم قسطهای سنگین اونا بده . از چهار میلیون خونه وعده داده شده که بیشتر از چند ده هزارتاش را نتوانستید بسازید که نود درصدش رسید به دست دلالها . کجا من مستاجر کجا من جوون کجا من کارمند کجا من کارگری که تو خرج خورد و خوراک و پوشاک خودم موندم می‌تونستم آن آورده و بعد هم آن قسطهای سنگینا پس بدم . لعنت بر آدم دروغ و مردم فریب و مدیران سیر .خونه می‌سازید با وام 18درصد
Iran (Islamic Republic of)
الی
۲۰:۲۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
نمیخواد مسکن ملی بدید فعلا مسکن مهر بدید ۱۳سال همه رو بدبخت کردید تا بعد اون درست نکرده جای دیگر اباد کنید خداوند نابودتون کنه لعنت کنه کسی سختی وبدبختی یه زن بی سرپرست نمیفهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
لطفا مسکن ملی ها کی شروع به ساخت شهر جدید هشتگرد یکی به من اطلاع بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
خوب پول مردم تموم شده ندارن دیگه بدن خوب هرکی طلا داشته فروخته هرکی پس اندازداشته داده همه مستاجریم وقتی خرجا سنگین شدن ادم ازناچاری میفروشه ازخوشی نمیفروشه که، این اقایون که میان میفرمان نفروشیداینجورچیزاروهم ببینن فقط حرف نزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
کدوم غیر قانونی، می خرن، یه آب هم روش می خورن، 15 سال پیش به خاطر مریضی مادرم امتیاز مسکن مهرم را به 500 هزار ت فروختم، سه ماه بعد یک خیر پیدا شد حاضر شد چند برابر پولشو بهش بده امتیاز مسکن مهرم رو برگردونه، ولی زهی خیال باطل
Iran (Islamic Republic of)
فرزند چهارم که کپن نداشت
۱۸:۲۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
من به شخصه میشناسیم دو نفر رو که امتیاز دو طبقشون رو فروختن چهارصد میلیون تو ی شهر کوچیک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
مسکن ملی مجردها چی شد ۲سال گذشت نه پیامی هیچی به هیچی
Iran (Islamic Republic of)
فرزند چهارم که کپن نداشت
۲۰:۲۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
داداش تعهد داده بودی سه سال دیگه ازدواج میکنی؟؟!
سال دیگه ازدواج کنید مسکن دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
جواب بدت لعنتیها بغیر از دلال چه کسی می‌تونست آورده اولیه برا این طرح و بعد هم قسطهای سنگین اونا بده . از چهار میلیون خونه وعده داده شده که بیشتر از چند ده هزارتاش را نتوانستید بسازید که نود درصدش رسید به دست دلالها . کجا من مستاجر کجا من جوون کجا من کارمند کجا من کارگری که تو خرج خورد و خوراک و پوشاک خودم موندم می‌تونستم آن آورده و بعد هم آن قسطهای سنگینا پس بدم . لعنت بر آدم دروغ و مردم فریب و مدیران سیر .خونه می‌سازید با وام 18درصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
نظر ما خفیف‌ترین انسان‌ها انسان‌هایی هستند که به سمت ۴ درصدی‌ها می‌روند و به استعدادهای خود و طایفه‌شان توجهی نمی‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
اینجا هم شده بازار دلالان مسکن و طرف سه تا خونه داره دوتا ازاینها هم گرفته و خرید وفروش واجاره
۱۲