خواهشا با مردم رو راست باشید با این تورم رهن و اجاره در سراسر ایران به خصوص تهران و کرج و اطراف هیچ نیازمندی هرچند کمی پولدار نمیتونه مسکن ملی بخره خواهشا این مسخره بازی رو جمع کنید و شما فقط باعث میشوید یه عده کلاهبردار اضافه شوند که بیشتر این بنذگان خدا رو تلکه کنند و اخرش سودش رو همون کلاهبردارها ببرند و زخمشون رو عمیق تر کنند
سلام آقا این که نمیشه دوساله تأیید نهایی شدیم بومهن الان که بهمن 1402هستیم خبری نیست هنوز زمین به بومهن تعلق نگرفته تا بدونیم که حداقل کجا هست بعد میگن هر دو ماه 50 تومان بیارآدم کارگر با دو تا بچه مستاجر از کجا بیاریم یعنی این مسولین این فکر نمیکنند که با هشت میلیون یا ده میلیون مردم از کجا بیارن
مسکن ملی رودهن چی شد دوسال بیشتره که تاییدنهایی شده ام مارو به زور فرستادن فیروزکوه قرارداد بستن برامون گفتن سیصدمتر زمین میدن به هر چهار نفر برید تا اسمس افتتاح حساب مسکن براتون بیاد بعد از چند ماه انتظار اسمس که نیامد هیچ دوباره تو سایت فیروزکوه شد رودهن یعنی خودشون هم نمیدونن دارن چکار میکنن .بخدا قسم همه چیز پارتی بازی یارو خونه به نام زنشه فرم جیمش قرمزه چون سفارش شده است فوری تو پرند بهش خونه دادن بعد ماهاکه هم احتیاج داریم هم مستاجریم هم فرم جیم مون سبزه باید بلاتکلیف بمونیم .یعنی بی قانونی تو مسکن ملی تهران موج میزنه همه چیز این مسکن ملی و مهر شده روابط و پارتی بازی .
تا کی باید شرمنده خانواده باشیم؟
با حقوق ۱۰ میلیونی که تا هفته اول تمام میشه،با مستاجری، خرج و مخارج زندگی ، تورم سنگین و آه دلهای هر روز اعضای خانواده و نپوشیدنها و نخوردنها و نرفتن ها و...واقعا مردم از کجا بیارن هر دو سه ماه ۵۰ میلیون تومن واریز کنن؟هر چی داشتیم رو فروختیم، از سال ۱۳۹۸ که در مسکن ملی ثبت نام کردیم تا امروز ۲۰۰تومن واریزی داشتیم،۴۰ تومن آورده اولیه مال موقعی بود که طلا گرمی ۷۰۰ هزار تومن بود،دفعه بعد که دوباره پول بخوان باید کلیه و قرنیه چشم رو بفروشیم؟
دولت باید از مردمی که امیدشون برای خانه دار شدن این طرح مسکن ملی هست خیلی حمایت کنه.
با عرض سلام
ما تا کی باید وایستیم یک پیامک بیاد ما امید مون به همین خونه های مسکن هست دو ساله تایید نهای شدیم هر بار میرم راه شهر سازی و بنیاد مسکن میگن باید وایستید زمین نداریم برای مسکن ملی پردیس هم پیگیری کنید مسئولین محترم مممنون میشیم ?
با عرض سلام.خدمت مسیولین.
بنده مستاجر هستم تنها امیدم مسکن ملی هس .کاش یه تدبیری اندیشه شود تا کسانی که خونه دارم نشستن داخل خونه خودشون و از امتیاز مسکن ملی برخوردار هستند و خرید و فروش امتیاز میکنند حل میشد و به واقع مسکن ملی شامل افراد نیازمند بشود نه کسی که خونه داره یا بالای سر خونه پدرش درست کرده نشسته اومده ثبت نامم کرده.در نظر بگیرید.لطفا.اینحوری لازم نیس 8000واحد درست کنید با حذف این آدمهای اضافه شما 5000واحد درست کنید.
با عرض سلام.خدمت مسیولین.
بنده مستاجر هستم تنها امیدم مسکن ملی هس .کاش یه تدبیری اندیشه شود تا کسانی که خونه دارم نشستن داخل خونه خودشون و از امتیاز مسکن ملی برخوردار هستند و خرید و فروش امتیاز میکنند حل میشد و به واقع مسکن ملی شامل افراد نیازمند بشود نه کسی که خونه داره یا بالای سر خونه پدرش درست کرده نشسته اومده ثبت نامم کرده.در نظر بگیرید.لطفا.اینحوری لازم نیس 8000واحد درست کنید با حذف این آدمهای اضافه شما 5000واحد درست کنید.
به نظرمن که بااین فرمون که دارن میرن خیلی ازآدماانصراف میدن چون نمیشه که هردوماه۵۰ میلیون بخوان اصلاهم معلوم نیست کی خونه روبدن چقد دیگه قراره پول بخوان چون راه شهرسازی هم که مراجعه میکنیم خودشون هم نمیدون ن چی به چیه بهترین کارفروشه ره نظرمن
این چجور حمایتیه .مسکن احمدی نژاد ۳۰۰ تومان وامشه.مسکن اینم یکی ما که اردبیل هستیم ۷ میلیونه.اونم هرسال پلکانی میره بالا.منه شخص مجبورم بفروشم.چون حقوقی که میگیرم نمیشه هم این وام رو داد هم یه خانواده کوچک ۳ رو بگذرونم
هر کاری دولت میکنه تا با جیب مردم مسکن سازی کنه و تبلیغات را هم برای خودش جز این نیست بنام دولت به کام دولت مردم کیلو چند کشورهای کمونیست هم اینطور نیست منابع از مردم زمین از مردم نفت از مردم طلا از مردم انوقت دولت عرضه کار هم ندارد
با این وضعی که شما به مردم پیش اوردید با این گرونی واجاره بالا از کجا بیارن هر دوماه پنجاه میلیون واریز کن با حقوق 10میلیونی الان مردم با بدبختی دارن زندگی میکن من چهار ساله مسکن ملی ثبت نام کرده ام کل دار وندارمو ریختم اولش گفتید 250اورده الان گفتید 450از کجا بیارم واریز کنم هر دوماه پنجاه میلیون به خدا با حقوق 10میلیونی با این مجارج از کجا بیاریم واریز کنیم باید دولت خودشم کمک کنه
با حقوق ۱۰ میلیونی که تا هفته اول تمام میشه،با مستاجری، خرج و مخارج زندگی ، تورم سنگین و آه دلهای هر روز اعضای خانواده و نپوشیدنها و نخوردنها و نرفتن ها و...واقعا مردم از کجا بیارن هر دو سه ماه ۵۰ میلیون تومن واریز کنن؟هر چی داشتیم رو فروختیم، از سال ۱۳۹۸ که در مسکن ملی ثبت نام کردیم تا امروز ۲۰۰تومن واریزی داشتیم،۴۰ تومن آورده اولیه مال موقعی بود که طلا گرمی ۷۰۰ هزار تومن بود،دفعه بعد که دوباره پول بخوان باید کلیه و قرنیه چشم رو بفروشیم؟
دولت باید از مردمی که امیدشون برای خانه دار شدن این طرح مسکن ملی هست خیلی حمایت کنه.
ما تا کی باید وایستیم یک پیامک بیاد ما امید مون به همین خونه های مسکن هست دو ساله تایید نهای شدیم هر بار میرم راه شهر سازی و بنیاد مسکن میگن باید وایستید زمین نداریم برای مسکن ملی پردیس هم پیگیری کنید مسئولین محترم مممنون میشیم ?
بنده مستاجر هستم تنها امیدم مسکن ملی هس .کاش یه تدبیری اندیشه شود تا کسانی که خونه دارم نشستن داخل خونه خودشون و از امتیاز مسکن ملی برخوردار هستند و خرید و فروش امتیاز میکنند حل میشد و به واقع مسکن ملی شامل افراد نیازمند بشود نه کسی که خونه داره یا بالای سر خونه پدرش درست کرده نشسته اومده ثبت نامم کرده.در نظر بگیرید.لطفا.اینحوری لازم نیس 8000واحد درست کنید با حذف این آدمهای اضافه شما 5000واحد درست کنید.
بنده مستاجر هستم تنها امیدم مسکن ملی هس .کاش یه تدبیری اندیشه شود تا کسانی که خونه دارم نشستن داخل خونه خودشون و از امتیاز مسکن ملی برخوردار هستند و خرید و فروش امتیاز میکنند حل میشد و به واقع مسکن ملی شامل افراد نیازمند بشود نه کسی که خونه داره یا بالای سر خونه پدرش درست کرده نشسته اومده ثبت نامم کرده.در نظر بگیرید.لطفا.اینحوری لازم نیس 8000واحد درست کنید با حذف این آدمهای اضافه شما 5000واحد درست کنید.