حتما دلیلی داشته خیلی از زندانها قاره امریکا در راه روها دارای چنین بالکن هایی هستند اگه به فیلمهای امریکایی و آرژانتین و ... دیکه خوب نگاه کرده باشید اینجور بالکن هایی رو حتما مشاهده کردید . فیلم فرار از زندان رو خوب و مجددا تماشا کنید از این بالکن ها زیاد می بینید
با عرض پوزش. اول باید کاربری را مشخص کنید بعد در خصوص بالکن ها اظهار نظر داشته باشند... شاید تعدادی
به عنوان داور یا مشاهده کننده از بالا در بالکن ها مینشینند و نگاه میکنند.پس باید دید کاربری چیست ؟؟و ابتدا با طراح صحبت بشود بعد نظر دهند که چرا بالکن به سمت داخل است نه خارج؟؟ قضاوت قبل از بررسی درست نیست!! مگر طراح خیلی ناشی و بدون دلیل چنین کرده باشد...
بعید میدونم اشتباه باشه . به چند دلیل
1- سقف راهرو با ارتفاع زیاد گرفته شده است و بالای در ورودی یک در دیگر که معلوم است از داخل واحد باز میشود (مثل خانه های دوبلکس ) قرار داده شده است
که نشان میدهد طرح اولیه از اول این گونه بوده است و بالکن در داخل راهرو طراحی کرده است یعنی آپارتمان دوبلکس هستش و یک بالکن برای اسباب اضافی گذاشته
1-طرف برای استفاده بهینه از راهرو که فضای بزرگی هم در عکس داره یک بالکن داده(چون این عرض برای راهرو خیلی زیاد هستش)
هم بالکن هم سقف ارتقاع زیادی داره و هم در و حتما راه پله ای پشت در قرار داده شده است نشان از طراحی میدهد چون اگه اشتباه کرده بود و فقط بالکن گذاشته بود و سقف پایین بود هیچوقت اندازه 2 تا در باهم هماهنگ نمیشد و نمیتوانست در دیگیری در بالا طراحی کند. در عکس هم از لغت عجیب استفاده شده است نه اشتباه
به عنوان داور یا مشاهده کننده از بالا در بالکن ها مینشینند و نگاه میکنند.پس باید دید کاربری چیست ؟؟و ابتدا با طراح صحبت بشود بعد نظر دهند که چرا بالکن به سمت داخل است نه خارج؟؟ قضاوت قبل از بررسی درست نیست!! مگر طراح خیلی ناشی و بدون دلیل چنین کرده باشد...
مجری نباید اصلاح میکرد
پس مجری گیج تر از نقشه کش
1- سقف راهرو با ارتفاع زیاد گرفته شده است و بالای در ورودی یک در دیگر که معلوم است از داخل واحد باز میشود (مثل خانه های دوبلکس ) قرار داده شده است
که نشان میدهد طرح اولیه از اول این گونه بوده است و بالکن در داخل راهرو طراحی کرده است یعنی آپارتمان دوبلکس هستش و یک بالکن برای اسباب اضافی گذاشته
1-طرف برای استفاده بهینه از راهرو که فضای بزرگی هم در عکس داره یک بالکن داده(چون این عرض برای راهرو خیلی زیاد هستش)
هم بالکن هم سقف ارتقاع زیادی داره و هم در و حتما راه پله ای پشت در قرار داده شده است نشان از طراحی میدهد چون اگه اشتباه کرده بود و فقط بالکن گذاشته بود و سقف پایین بود هیچوقت اندازه 2 تا در باهم هماهنگ نمیشد و نمیتوانست در دیگیری در بالا طراحی کند. در عکس هم از لغت عجیب استفاده شده است نه اشتباه