نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Vahid
۱۶:۳۴ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
احتمالا در آینده لابی به طرح شهرداری بخوره و تخریب بشه اونموقع استاندارد میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
احتمالا این مهندس قبل اینکه بخواد مهندسی این خونه رو بکنه یه چیزی زده بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۰۹:۰۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
ایده خوبیه
United States of America
مصطفی
۰۷:۰۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
احتمالا اونها هم کولر آبی استفاده میکنند و اینها را برای کولر آبی ساخته‌اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
این به احتمال زیاد یه دونه از همین بالکن ها هم اونور به سمت خیابون یا فضای باز داره. مگه میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
نتیجه کلاس آنلاین هست خخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
به خودم امیدوار شدم.
شاید اصلا آپارتمان مسکونی نیست توی بازی مکس پین یه همچین صحنه هایی داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
اشتباه دیگه پیششششششششششششششش میاد .
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۲۱:۴۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
هرچی باشه از حودرو سازی ایران بهتره
Iran (Islamic Republic of)
نادی
۲۱:۲۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
عجب نظری اخه ادم عاقل باورمیکنه اشنباهی ساخته بشه مگه باچشم بندی بوجودامده صدمرحله گذرونده تابه اینجارسیده .این یامجمع خاص است که بایداینجوری ساخته میشده یاهیچ چیزدیگه همون که گفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
خانه‌ها دوبلکس هستند طراح برای طبقه بالا در همراه بالکن مشرف به لابی طراحی کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
برای گذاشتن رخت آویز لباس خوبه .
یا اینکه یک کمد درست کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
این بالکن ها هر کدوم یه درب دارند کاربرد خیلی خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
خیلی هم قشنگه کجاش عجیبه خونه ما رو ببینن چکار میکنن فکر کنم سکته رو میزنن
۱۲