در تجهیزات دفاعی ماشالله چقدر پیشرفت عالی داشته ایم
چرا در ساخت ماشین کم کاری کرده ایم
ایران زمین هزاران سال قدمت دارد و به دینا تمدن .فرهنگ ووو هدیه کرده است و
به ما میتوانیم باور داشته ایم
الان هم اگر همت کنیم و به جوانان نخبه مان اعتماد کنیم و. امور را به انها بسپاریم
عوعا خواهند کرد .فقط دولتمندان جوان .نخبه .پر انرزی و انگیزه باید سرکار ایند
کجا پیشرفت داشتیم؟؟؟ بعضی پیشرفت ها محصول گذر زمان است مثل اینکه بگیم قبلا با درشکه تردد می کردند الان با خودرو، قبلا اجاق هیزمی بوده الان گازی. این شد پیشرفت؟؟ باید شرایط رو با کشورهایی مقایسه کنی که چند دهه قبل هم تراز یا حتی پایین تر از ما بودند، اگر الان ما از اونها جلو تر باشیم حرف شما صحیح، در غیر این صورت این هم شعاری بیش نیست!
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
همانطور که نمازی که پذیرفته شده باشد باعث تغییر مثبت در رفتار انسان می شود، پیشرفت ادعایی در صنایع از هر نوع وقتی در رفاه یا دسترسی مردم تاثیر مثبت داشته باشد، پیشرفت است، و گرنه تنها ادعایست که مصرف داخلی دارد.
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
خانوم شعبانی گرامی بهتره یه گزارش از ایرانی هایی که در خارج از کشور در بهترین خودروسازی های دنیا دارن کار میکنن نام میبردین و اینکه چه سمتی دارن و یا حتی یه مصاحبه هم با یکی از از اونا میگرفتین اینکه چرا رفتن و تو ایران چه طرح هایی دادن و کسی نگاهشونم نکرد.
نه تنها خودرو بلکه در کل صنعت کشور مغز بحد کافی هست برای کار کردن. مشکل رانت رابطه چاپلوسی و مهمتر صندلی مدیران هست. مشکل مملکت عدم شایسته سالاری هست صندلی هایی که با زنگ رزرو میشه با پول چاپلوسی.
چرا در ساخت ماشین کم کاری کرده ایم
ایران زمین هزاران سال قدمت دارد و به دینا تمدن .فرهنگ ووو هدیه کرده است و
به ما میتوانیم باور داشته ایم
الان هم اگر همت کنیم و به جوانان نخبه مان اعتماد کنیم و. امور را به انها بسپاریم
عوعا خواهند کرد .فقط دولتمندان جوان .نخبه .پر انرزی و انگیزه باید سرکار ایند
نه تنها خودرو بلکه در کل صنعت کشور مغز بحد کافی هست برای کار کردن. مشکل رانت رابطه چاپلوسی و مهمتر صندلی مدیران هست. مشکل مملکت عدم شایسته سالاری هست صندلی هایی که با زنگ رزرو میشه با پول چاپلوسی.
یه گزارش ابکی