نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۱ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
یک جوان چند سال کار کنه تا ماشین بخره؟
خرید خودرو از دسترس اقشار متوسط وضعیف و جوانان خارج شده .دلیل هم واضح هست قیمت گزاف و نجومی .کیفیت پایین استهلاک بالا. نا ایمن بودن.مصرف سوخت بالا .
این ماشین هایی که ما دااریم دقیقا کجا دنیا دارن؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
وقتی دولت و کلا نظام مالی ایران از ورود قطعات و خودرو مالیات سنگین دریافت می‌کند که رقم آن بالاتر از سود تولید کننده آن محصول است ، آیا این سیستم تن به سرمایه‌گذاری در تولید خودروی با کیفیت خواهد داد ؟ سود یک کمپانی خودروسازی از یک خودرو سنگین کمتر از ۵ درصد اما موقع ورود ۳۵ درصد باید گمرکی پرداخت کنه ، به نظر اساتید کدام یک برای دولت سود بیشتری دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
زمانی میتوان گفت خودروسازی داریم که به تولید ده ملیون در سال برسیم.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۴۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
صنعت خودرو سازی به این شکل نمی خواهیم واردات را با قیمت روز کارخانه خارجی آزاد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
حمایت از تولید داخلی خیلی خوبه ولی نه از ایران خودرو و سایپا که فقط به فکر خالی کردن جیب مردم هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۱ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
تشکر از نظر بجای شما
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۳:۲۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
اتفاقا برعکس قطعه ساز اگر خودروساز شود انعطاف پذیری و پویایی بیشتری دارد و براحتی میتواند تغییرات را بپذیرد و قبول کند پس قطعه سازان همین حالا هم شایسته داشتن خودروسازی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۲:۵۴ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
ما خواهان ایرانی سازی و تولید انبوه هر چه بیشتر در صنعت خودروسازی و دیدن قطب های جدید خودروساز هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۲ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
40ساله ایرانی سازی میکنیم,نتیجه اش پراید بی کیفیت و 110میلیونی!!!بس نیست؟؟؟
United States of America
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
پراید بی کیفیت و 110میلیونی گرون نیست پول ما ارزش نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
خودروسازی در ایران باند بازی و گانگستر بازی هست. از مدیرلن تا کارمندان اول به سود خود کار میکنند. یک مدیریریت قوی میخاد تا بتونه خودروی به روز بیرون بده. ترکیه رو ببینید از خودرو بدون راننده گرفته تا خودرو برقی رو داره به اروپا صادر میکنه. در ساخت پهباد هم تکنولوژیشو در جنگ آذربایجان به دنیا نشان داد.
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
از ترکیه بهترم هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
حمایت از تولید داخل و ممنوع شدن واردات کالای خارجی باعث رشد اقتصاد کشور و خودکفایی می شود ...
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
از کالای خارجی یادگرفتن بدنیست
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۲:۰۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
قطعه سازان اگر بتوانند قطب‌هایی از خودروسازی را داشته باشند و به سمت خودروسازی بروند پیشرفت بزرگی خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
فاضلی
۱۱:۴۳ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
وقتی صنعت خورو سازی دولتی کشور مردم رو برای فروش خودرو بی کیفیت مردم رو گروگان گرفته به چه دردی می خوره
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
مردم گروگان نیستن فاضلی
مردم مجبور نیستن بخرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
صد لعنت به پراید و صد و پنجاه لعنت به کوییک ، گاری که بدنه ش با ورق حلبی روغن نباتی یکی باشه نمیتوان اسمشو گذاشت خودرو ، داخل درب پراید یه میله قرار دادن کسی فشارش بده تو رفتگی ایجاد نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
بابت منفی دادن، اشتباه شد.
United States of America
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
عادت به لعن داری ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
نه همین بنز بدن دست دولت ایران ببین حلبیش میکنن 100000000000 برابر گرون تر خدارو شکر تو کشورهای دیگه نیستن حداقل فقط ما تو جهنمیم اونا شاد باشن حالشو ببرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
هی میگیم حمایت ازتولیدولی تولیدی که ازهمه چیش میزنن خوب نیست که الان هم سواستفاده میکنن
United States of America
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
اگه راست می گید و خودکفا شدید، چرا اینقدر گران؟؟؟ فولاد مال ایران، کارخانه مال دولت، نیروی کار از کشور خودمون، انحصار رو هم که دادند به شما خودروسازها، دیگه چی می خواید؟؟؟ بهونه تون چیه؟؟ چرا اینقدر گران؟؟ رواست که با 30سال سن نتونم یک ماشین حداقلی بخرم؟؟؟؟ خدا نگذره از شما تنهاامیدم اینه زنده بمونم و مجازات شدن مقصرین این شرایط اقتصادی رو ببینم.
United States of America
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
گران نیست پول ما ارزش نداره
۱۲