یک جوان چند سال کار کنه تا ماشین بخره؟
خرید خودرو از دسترس اقشار متوسط وضعیف و جوانان خارج شده .دلیل هم واضح هست قیمت گزاف و نجومی .کیفیت پایین استهلاک بالا. نا ایمن بودن.مصرف سوخت بالا .
این ماشین هایی که ما دااریم دقیقا کجا دنیا دارن؟
وقتی دولت و کلا نظام مالی ایران از ورود قطعات و خودرو مالیات سنگین دریافت میکند که رقم آن بالاتر از سود تولید کننده آن محصول است ، آیا این سیستم تن به سرمایهگذاری در تولید خودروی با کیفیت خواهد داد ؟ سود یک کمپانی خودروسازی از یک خودرو سنگین کمتر از ۵ درصد اما موقع ورود ۳۵ درصد باید گمرکی پرداخت کنه ، به نظر اساتید کدام یک برای دولت سود بیشتری دارد
اتفاقا برعکس قطعه ساز اگر خودروساز شود انعطاف پذیری و پویایی بیشتری دارد و براحتی میتواند تغییرات را بپذیرد و قبول کند پس قطعه سازان همین حالا هم شایسته داشتن خودروسازی هستند.
40ساله ایرانی سازی میکنیم,نتیجه اش پراید بی کیفیت و 110میلیونی!!!بس نیست؟؟؟
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
پراید بی کیفیت و 110میلیونی گرون نیست پول ما ارزش نداره
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
خودروسازی در ایران باند بازی و گانگستر بازی هست. از مدیرلن تا کارمندان اول به سود خود کار میکنند. یک مدیریریت قوی میخاد تا بتونه خودروی به روز بیرون بده. ترکیه رو ببینید از خودرو بدون راننده گرفته تا خودرو برقی رو داره به اروپا صادر میکنه. در ساخت پهباد هم تکنولوژیشو در جنگ آذربایجان به دنیا نشان داد.
صد لعنت به پراید و صد و پنجاه لعنت به کوییک ، گاری که بدنه ش با ورق حلبی روغن نباتی یکی باشه نمیتوان اسمشو گذاشت خودرو ، داخل درب پراید یه میله قرار دادن کسی فشارش بده تو رفتگی ایجاد نشه
نه همین بنز بدن دست دولت ایران ببین حلبیش میکنن 100000000000 برابر گرون تر خدارو شکر تو کشورهای دیگه نیستن حداقل فقط ما تو جهنمیم اونا شاد باشن حالشو ببرن
اگه راست می گید و خودکفا شدید، چرا اینقدر گران؟؟؟ فولاد مال ایران، کارخانه مال دولت، نیروی کار از کشور خودمون، انحصار رو هم که دادند به شما خودروسازها، دیگه چی می خواید؟؟؟ بهونه تون چیه؟؟ چرا اینقدر گران؟؟ رواست که با 30سال سن نتونم یک ماشین حداقلی بخرم؟؟؟؟ خدا نگذره از شما تنهاامیدم اینه زنده بمونم و مجازات شدن مقصرین این شرایط اقتصادی رو ببینم.
خرید خودرو از دسترس اقشار متوسط وضعیف و جوانان خارج شده .دلیل هم واضح هست قیمت گزاف و نجومی .کیفیت پایین استهلاک بالا. نا ایمن بودن.مصرف سوخت بالا .
این ماشین هایی که ما دااریم دقیقا کجا دنیا دارن؟
مردم مجبور نیستن بخرن