نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گودرز کبیر
۱۵:۵۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
اگه استقلالی هستی لایک کن اگه پرسپولیسی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
ووواقعاا که چه حالتون خوشه ........ این همه شما بفکر استقلال و پرسپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
مینا از لندن
۱۵:۵۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
امشب برمیگردم تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
امشب پرواز نیست فردا برگرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
ای دادوبیداد امار مبتلایان خیلی زیاده پ ایی ماسک لعنتی کی جواب میده
Iran (Islamic Republic of)
سیداحمدخوریان
۱۴:۳۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
من که ماهی 10 میلیون تومن میگیرم و پامو از خونه بیرون نمیذارم تا به کرونا مبتلا نشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
16 استان در وضعیت قرمز ! تقریبا نصف استان های کشور !!
۱۲