میبینم که کم کم دارین کرونا رو عادی سازی میکنید، خبرش کم کم داره میره اون ته تها و کم کم هم به یه خط اکتفا، چه هوشمندانه، و تاریخ چه ها خواهد گفت اندر باب این رفتارها
وواقعا که ما داریم از استرس مدارس و جان بچه هامون میمریم اینا چه نظراتی میذارن ،آدم نمی دونه از کجا بناله از مسئولین بی تدبیر وبیکفایت یا از ببخشید یکسری هموطن که رعایت نمکنن،خوزستانو میگن وضعیت سفید وبیمارستان ها رو خالی کردن درحالی که خیلیا هستن درگیر کرونا و اوضاع بدتره هرکی میاد میگن برید خونه قرنطینه شوید و تست هم که دیگه نمگیرن و این باعث شده که متاسفانه متاسفانه دیگر نردم روز به روز بدتر کسی رعایت نمکنه و از همین الان استرس وترس دو سه هفته دیگرو پاییزو زمستان ومدارس رو داریم ،آخه ما باید به کی حرف و درد مون بزنیم ،من یه کارگر ساده مگر چقدر در میارم روزانه که باید درس مجازی دوتا دانش آموز بدم اونم اگه محازی باشه فعلا که گفتن احتمال حضوری ،الله اعلم چه میخواد بشه .
با سلام امروز به مرکز شماره گذاری خاوران رفتم متاسفانه ملت چون همیشه در صف در انتظار نوبت جهت انجام امور اداری بودند لطفا از سالن شماره ۲ و باجه هایی چون استعلام گذارش تهیه نمایید یک نفر را دیدم که چون کارش را انجام نمیدادند از نفر پشت سری ماسک مورد استفاده اش را قرض گرفت و چون کارمند آنجا فهمید مارش را انجام ندادند تا رفت ماسک خریدهموطن گرامی کمک رعایت اصول بهداشتی است.با تشکر از زحمات خبرنگاران سخت کوش صدای کند بودن نظام اداری را به گوش مسئولین برسانید
﷽اَللَّـهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلي ابآئِهِ، في هذِهِ السَّاعَةِ، وَفي كُلِّ ساعَة، وَلِيّاً وَحافِظاً، وَقآئِداً وَناصِراً، وَدَليلا وَعَيْناً، حَتّي تُسْكِنَهُ اَرْضَكَ طَوْعاً، وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
یا فارس الحجاز یا ابا صالح المهدی ادرکنا
افلا تعیننا حتّی نعلم انّ لنا اماما یرانا و یغیثنا.
یاصاحب الزمان ما را دریاب. آیا به فریاد ما نمی رسی، تا بدانیم امامی داریم که ما را همیشه مدّنظر دارد و به فریاد ما می رسد؟
یکم تفکر....الان بیشتر از یکماهه که زدن ماسک اجباری شده....
قبل الزامی شدن روزی ۲۴۰۰ نفر مبتلا میشدن الان با وجود ماسک شده ۲۶۰۰ نفر !!!!!!!!! چقدر تاثیرش چشمگیر بود ض
یا فارس الحجاز یا ابا صالح المهدی ادرکنا
افلا تعیننا حتّی نعلم انّ لنا اماما یرانا و یغیثنا.
یاصاحب الزمان ما را دریاب. آیا به فریاد ما نمی رسی، تا بدانیم امامی داریم که ما را همیشه مدّنظر دارد و به فریاد ما می رسد؟
اقای روحانی تجدید نظر کنید
قبل الزامی شدن روزی ۲۴۰۰ نفر مبتلا میشدن الان با وجود ماسک شده ۲۶۰۰ نفر !!!!!!!!! چقدر تاثیرش چشمگیر بود ض