دیروز تو مدرسه شهرستان ما دو نفر اول صبحی حالشون بد شد ک با ۱۱۵ تماس گرفتن وفیلمش تو فضای مجازی پخش شد اما بخاطر اینکه بچه های مردم نترسن بعد چن ساعت ب دروغ گفتن ضعف ایمنی بدن وقندش افتاد جون مردمو بخطر بندازن درس مهمتره یا جون بچه ها
حداقل در مناطق قرمز مدارس را غیر حضوری کنید.
اگه یه برنامه آزمون آنلاین کشوری درس به درس برای هر کدام از دروس در نظر گرفته بشه و برنامه در دسترس عموم قرار بگیره ، دانش آموزان این آموزش ها را جدی می گیرند.برا اونهایی که به اینترنت دسترسی ندارند جزوه هایی آموزشی بنویسید و در کل کشور عین کتاب درسی توزیع کنید.دفترچه های مجموعه سوالات فصل به فصل با جواب هم براشون توزیع کنید.برا رفع اشکال حضوری هم طوری باشه که در هر روز حداکثر دو دانش آموز در کلاس یک دبیر حاضر بشن .
خوبه که برنامه جامع پخش هر کدام از درس های یک پایه از طریق تلویزیون و برنامه آزمون های آنلاین هماهنگ کشوری تدوین بشه و به همه ابلاغ بشه.
کرونا که روزی این همه کشته در دنیا می گیره برا خودش یه جنگ جهانی هست،آیا در جنگ می گوییم در تیررس دشمن بنشین و کتابت را باز کن و درس بخون؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
آیا با وجود این همه کشته در جهان باز هم کرونا کم خطر تر از گلوله هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با مشخص شدن موثر بودن و بی خطر بودن واکسن کرونا ساخت روسیه همکاری ایران جهت تولید انبوه آغاز می شود.
آیا تا اوایل پاییز واکسن کرونا در دسترس عموم مردم قرار می گیرد .
عزاداریا کار خودشو کرد.حالا وایستید ببینید بازگشایی مدارس چقدر امار زیاد میکنه.بعدش مسئولین میگن ما غافلگیر شدیم ابعاد کرونا خیلی گستردست.بعداز هفت ماه هنوز نفهمیدن که کرونا فقط تو مسافرت زیاد نمیشه بلکه توی همه تجمعات افزایش پیدا میکنه
عزاداری ها کار خودش کرد یا مسافرت رفتن ها توی چند روز تعطیلی تاسوعا و عاشورا؟
به حق حضرت زینب کبری (س) خداوند بزنه به کمر کسی که با سوء غرض در مورد این بیماری در ایام محرم یا هر جایی که به دین اسلام و بزرگان دین مربوط میشه حرف میزنه به حق حق. بگین الهی آمین
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
والا ترافیک جاده چالوس کرونا که نداشت ،هیچ ،سرشار از سلامتی بود .تا حالا فکرش کردین این میزان از ترافیک ،کجا باید سرویس بهداشتی بروند؟؟؟؟
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
خوبه یواش یواش داره کنکور و یک چیزهای دیگه داره در میاد امار فعلا مدرسه هم در آینده بالا میره
میزاشتن 10 روز از محرم بگذره بعد امار رو ببرید بالا
ما هیتی ها منظم ترین ها بودیم
اگه یه برنامه آزمون آنلاین کشوری درس به درس برای هر کدام از دروس در نظر گرفته بشه و برنامه در دسترس عموم قرار بگیره ، دانش آموزان این آموزش ها را جدی می گیرند.برا اونهایی که به اینترنت دسترسی ندارند جزوه هایی آموزشی بنویسید و در کل کشور عین کتاب درسی توزیع کنید.دفترچه های مجموعه سوالات فصل به فصل با جواب هم براشون توزیع کنید.برا رفع اشکال حضوری هم طوری باشه که در هر روز حداکثر دو دانش آموز در کلاس یک دبیر حاضر بشن .
خوبه که برنامه جامع پخش هر کدام از درس های یک پایه از طریق تلویزیون و برنامه آزمون های آنلاین هماهنگ کشوری تدوین بشه و به همه ابلاغ بشه.
کرونا که روزی این همه کشته در دنیا می گیره برا خودش یه جنگ جهانی هست،آیا در جنگ می گوییم در تیررس دشمن بنشین و کتابت را باز کن و درس بخون؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
آیا با وجود این همه کشته در جهان باز هم کرونا کم خطر تر از گلوله هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آیا تا اوایل پاییز واکسن کرونا در دسترس عموم مردم قرار می گیرد .
فاجعه در راه است
این آمار به این راحتی ها پایین بیا نیست
وگرنه صدا و سیما که داره درس میده
به حق حضرت زینب کبری (س) خداوند بزنه به کمر کسی که با سوء غرض در مورد این بیماری در ایام محرم یا هر جایی که به دین اسلام و بزرگان دین مربوط میشه حرف میزنه به حق حق. بگین الهی آمین