خوزستانیهای عزیز همه دیدین اخبار امروزو طولاتی ترین وضعیت قرمز استان خوزستان بود .. لطفا رعایت کتید دوباره ۳ شعرستان قرمز داریم ۳ شهرستان هشدار .. توروخدا رعایت کنید
یچیزی میگم ب کسی بر نخوره در واقع نبایدم بخوره چون حقیقته ... پارسال تو بعضی شهرستانا بچه ها شپش گرفتن ( البته ببخشید * گفتن هر کی شپش بگیره تو مدرسه بقیه هم میگیرن ی شپش واگیردار بود نتونستن داروی شپشو بدن بعد چطو میخان تو مدرسه بچه ها کرونا نگیرن ها? فعلا ک حاکم جها ن داره میتازه پس با تصمیمات اشتباه جون بچه های مردمو ب خطر نندازین
دولت باید ورودی استانها را بر روی مسافر ببنده اما اینکار را نمیکنه چرا اصرار به تعطیلی مدارس داریم ؟ مسولین به فکر مردم نیستند در هیچ زمینه ای !!!! فقط به فکر خودشان هستند
اره باید ببتده الان چن ماشین از آشناهای ما رفتن شمال تفریح وظیفه ی دولت چیه ها میشه بگید بدونیم ۷ ماهه یبار جاده ها رو نبست مقصره مقصره تو مرگ تموم بیماران کرونایی
ناشناس
۰۱:۳۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
بلی
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
هر نفر میتونه تا چند صد نفر رو مبتلا کنه! با این وضعیت مدارس را هم باز کردهاند
مدارس هیچ امکاناتی برای رعابت پروتکل ها ندارند.
مدرسه =قتلگاه معلم و دانش اموز
با نت شاتل و مخابرات نمیشه
استان:مازندران
وضعیت کرونا:قرمز
وضعیت مدارس:بازگشایی مدارس حضوری