همه کشور رفتن شمال؟چرا همه جا قرمزه شما با این منطقت دست ارسطو و سقراط رو از پشت بستی
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
والا ما که اصفهانیم جایی نرفتیم شما مسافرت تهرانی ها رو هم پای بقیه شهرها میزارید . اینجا اینقدر شرایط بد شده که مدرسه ها رو این هفته غیر حضوری برگزار کردند
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
در جواب شما که فرمودید همه میرن شمال؟ بله دوست عزیز ، از همه جای کشور به شمال سفر میشه ، هم زمینی هم هوایی ، تو مصاحبه هایی هم که پخش شد از خیلی از استان ها به شمال مسافرت داشتند ، سفر های هوایی هم که جای خود ، بنده از آشنایان دیدم که تو همون شرایط با هواپیما رشت و ساری رفتن ، اصلا سفر تفریحی تو این شرایط درست نیست