نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
باز شدن مدارس در این وضعیت را نمی فهمم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
سلام الحمدالله خیلی بادعای شما بهترم بیماری بدیه درهرشخص اثرات متفاوتی برجامیگذاردمن فعلااحساس بی حسی دارم که شایداثرات آمپول هاوخصوصادگزامتازون باشه که هر روزتزریق داشتم قندخونم راشدیدبالامیبرد ولی ۱۵ روزه که مرخص شده ام هیچ دارویی برام تجویزنکردندوگفتنددارونیازنداری و۱۵روزقرنطینه باشم که تاحالارعایت کرده ام وجوانهازودترخوب میشوندبچه های کوچک ۱و۲و۳ساله اصلامبتلا نمیشوندزنهانیزکمترمبتلامیشوندواگرهم مبتلاشوندتوسن بالاهستندوزودترهم خوب میشوند فکرکنم ازمن نوع شدیدش بوده ولی سرفه اصلانداشتم فقط تبم بالامیرفت فعلابجزکسل بودن وبی حسی مشکل دیگری ندارم البته همه وهمه لطف عنایت دعای شمابوده که انشاالله دعای خیرهمه پشت سرتان باشه وسالم سلامت باشید خیلی بزرگواری کرده ایدسلام من رابه وبچه برسانید درپناه ایزدمتعال باشیدواجرتان بافاطمه زهرا(س)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
امروز فهمیدم یکی از همسایه هامون مبتلا شده. چون ماسک نمی زنه و فکر کنم اخیراً در اجتماعاتی برای محرم شرکت کرده بوده.
این کرونا شوخی نداره
آدم رو گرفتار می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
خدایا امروز ایران آمار مرگش نسبت به جمعیت در دنیا مقام اول شد این همه جهش مرگ در ایران
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۲۰:۳۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
آمار بهتر شده که بدترم شده !!



همش تقصیر حماقت های بعضی از مردم بی فکرمونه!که میرن سفر !!!



منتظر آمار بالای ۲۰۰ نفر فوت باشید !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
هنوز امار الان مبتلا شدگان در دهه اول محرم هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
دانشگاه ها میخواهند یک امتحان کاملا بدون برنامه ریزی برای علوم پایه پزشکی بگیرند.
و در حالی که خودشان هیچ برنامه ریزی نکردند، بچه های مردم رو با سفر در شهرهای قرمز به خطر بیندازند.
اگر پای بچه های خودشون هم در میان بود، همینطور تصمیم میگرفتند؟
خواهشا منعکس کنید.
Iran (Islamic Republic of)
اصغر پولدار
۱۹:۲۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
من که ماهیانه 300 میلیون تومن سود بانکی میگیرم و پامو از خونه بیرون نمیذارم تا به کرونا مبتلا نشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
آره به اسمتم خیلی میاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
دولت محترم خدمات بهداشتی کشور ما به مراتب ضعیف تر از کشورهای اروپایی است بازگشایی مدارس کار اشتباهاتی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
yjc این مشکل سایت رو برطرف کن، الان چند روزه این مشکل هست و چندین کاربر هم گزارش دادن

نمیشه پاسخ کسی رو داد، وقتی روی پاسخ میزنی و متن رو می نویسی و روی ارسال میزنی، سایت هنگ می کنه و نظر ارسال نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
خسروی نیا
۱۶:۵۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
سلام yjc
لطفا یه مقاله در مورد اینکه واکسن های روسی و چینی دقیقا چه تاریخی به دست ایران می رسد تهیه کنید

یه سری خبرگزاری ها گفتن در فصل پاییز ، اگر زمان دقیق مشخص باشه ، مردم امیدوار میشن و رعایت ها بیشتر میشه

توی دوره بلاتکلیفی و ناامیدی معلومه که مردم نسبت به رعایت ها بی تفاوت میشن

.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
اینم نتیجه مراسم های مذهبییِ که در بسیاری از جاها از جمله همین محله خودمان بدون رعایت پروتکل ها انجام شد اینم نتیجه ی سفرهای غیر واجب عده ای آدم و جالب اینکه دو هفته دیگه نتایج بازگشایی مدارس هم معلوم میشه و آمار اون هم میاد روش
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۱۶:۱۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
وزارت بهداشت چرا آمار روزانه بهبودیافته و ترخیص شدگان از بیمارستان را اعلام نمی کند آمارتان فقط جهت تضعیف روحیه مردم ارائه نشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
اگر آمار واقعی را بدانی کلا روحیه ات از دست می رود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
به به دوباره کشید بالا ماسکم جواب نداد حریرچی کجایی دوماه شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
اگر ماسک نبود خدا میدونه چقدر زیاد بودند کسانی که کرونا می گرفتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
حریرچی کجایی دوماه شد
۱۲