سلام الحمدالله خیلی بادعای شما بهترم بیماری بدیه درهرشخص اثرات متفاوتی برجامیگذاردمن فعلااحساس بی حسی دارم که شایداثرات آمپول هاوخصوصادگزامتازون باشه که هر روزتزریق داشتم قندخونم راشدیدبالامیبرد ولی ۱۵ روزه که مرخص شده ام هیچ دارویی برام تجویزنکردندوگفتنددارونیازنداری و۱۵روزقرنطینه باشم که تاحالارعایت کرده ام وجوانهازودترخوب میشوندبچه های کوچک ۱و۲و۳ساله اصلامبتلا نمیشوندزنهانیزکمترمبتلامیشوندواگرهم مبتلاشوندتوسن بالاهستندوزودترهم خوب میشوند فکرکنم ازمن نوع شدیدش بوده ولی سرفه اصلانداشتم فقط تبم بالامیرفت فعلابجزکسل بودن وبی حسی مشکل دیگری ندارم البته همه وهمه لطف عنایت دعای شمابوده که انشاالله دعای خیرهمه پشت سرتان باشه وسالم سلامت باشید خیلی بزرگواری کرده ایدسلام من رابه وبچه برسانید درپناه ایزدمتعال باشیدواجرتان بافاطمه زهرا(س)
امروز فهمیدم یکی از همسایه هامون مبتلا شده. چون ماسک نمی زنه و فکر کنم اخیراً در اجتماعاتی برای محرم شرکت کرده بوده.
این کرونا شوخی نداره
آدم رو گرفتار می کنه
دانشگاه ها میخواهند یک امتحان کاملا بدون برنامه ریزی برای علوم پایه پزشکی بگیرند.
و در حالی که خودشان هیچ برنامه ریزی نکردند، بچه های مردم رو با سفر در شهرهای قرمز به خطر بیندازند.
اگر پای بچه های خودشون هم در میان بود، همینطور تصمیم میگرفتند؟
خواهشا منعکس کنید.
اینم نتیجه مراسم های مذهبییِ که در بسیاری از جاها از جمله همین محله خودمان بدون رعایت پروتکل ها انجام شد اینم نتیجه ی سفرهای غیر واجب عده ای آدم و جالب اینکه دو هفته دیگه نتایج بازگشایی مدارس هم معلوم میشه و آمار اون هم میاد روش
این کرونا شوخی نداره
آدم رو گرفتار می کنه
همش تقصیر حماقت های بعضی از مردم بی فکرمونه!که میرن سفر !!!
منتظر آمار بالای ۲۰۰ نفر فوت باشید !!!
و در حالی که خودشان هیچ برنامه ریزی نکردند، بچه های مردم رو با سفر در شهرهای قرمز به خطر بیندازند.
اگر پای بچه های خودشون هم در میان بود، همینطور تصمیم میگرفتند؟
خواهشا منعکس کنید.
نمیشه پاسخ کسی رو داد، وقتی روی پاسخ میزنی و متن رو می نویسی و روی ارسال میزنی، سایت هنگ می کنه و نظر ارسال نمیشه
لطفا یه مقاله در مورد اینکه واکسن های روسی و چینی دقیقا چه تاریخی به دست ایران می رسد تهیه کنید
یه سری خبرگزاری ها گفتن در فصل پاییز ، اگر زمان دقیق مشخص باشه ، مردم امیدوار میشن و رعایت ها بیشتر میشه
توی دوره بلاتکلیفی و ناامیدی معلومه که مردم نسبت به رعایت ها بی تفاوت میشن
.