واقعا جای تاسف داره که این همه میگن رعایت کنین،مردم خیییلی فهیم ما مسافرت میکنن،اونم تو کوچه وخیابون چادر میزنن میخوابن.بابا جون وقتی جا ومکان نداری چرا تو این وضعیت هم جون خودتو به خطر میندازی همه بقیه رو.حالا یه سال کسی مسافرت نره بخدا نمیمیره
مسافران تاثیر داره ولی این همه تجمع تو همه شهرای ایران این چند روز و چند شب رو ندیدین کنار هم؟ خیلیا با ماسک رو چونه یا بدون ماسک در حال حرف زدن با هم فقط چسبیدین به شمال؟
هادی
۱۵:۱۷ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
انشاالله و به حق شهدای دشت کربلا خدا همه بیماران را شفای عاجل و کامل عنایت فرماید.
انشاالله به حق صاحب امروز این مریضی از کل دنیا دور بشه. آقا امام حسین متعلق به تمام مردم دنیاست. امروز ارامنه عزیز هم برای سیدالشهدا عزاداری کردند و نذری دادند . مطمئن باشید گوشه چشمی از طرف ارباب همه گره ها را باز میکند.