نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
اونایی که مسافرت غیر ضروری میرن خب تو گوششون فروع کنن که اگه مسافرت غیر ضروری بری باید اون دنیا جوابگو باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
از وقتی کرونا اومده رو قبر پدرم نرفتم امروز یکی از اقوام رفته بود رو قبرش زنگید گفت قبر پدرت ایقد خاک گرفته ک مشخصاتش معلوم نیس .... گفتم ولا از زمانیکه کرونا اومده اصلا نرفتیم ...مردم خواهشا با مسافرتهای بیمورد آمارو بالا نبرید بفکر کادر درمانم باشید ... لطفا رعایت کنید گناه اونایی ک رعایت میکنن چیه اگه خدایی نکرده بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
یچی میگم لطفا لطفا نشر کنید ن اینکه بخام بگم نیس وجود نداره کرونا هس اطرافیانم گرفتن تو طایفه ما ۴ تا عروسی تو یهفته بود دعوتی ۱۰۰ همی حدودا بودن بزن وبرقص وجشن تو خونه دو هفته هم گذشته خداروشکر کسی مبتلا نشد لابد هیچ ناقلی وجود نداشت .. .. اما خواهشا رعایت کنید مسافرت نرید چ میشه هممون خسته شدیم الان ۷ ماهه خود من سرخاک پدرم نرفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
مرگ یک تن هم زیاد است و مرگ
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۲۲:۱۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
اااااا چ جالب ی دفعه تو محرم امار روز ب روز کم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
چرا شمال چرا رعایت نمی کنید پیش خدا و مردم باید جواب بدید حق الناسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
من آره
Iran (Islamic Republic of)
ناشماس
۲۰:۳۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
چه قد خوبه آمارا داره میاد پایین و همچی خوبه و عادیه و هیچ مشکلی نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
خوشحال نباشید، با از سرگیری طرح ترافیک دوباره به حالت قبلی برمیگردیم ولی اینبار میندازید گردن تعطیلی ها و مسافرت رفتن و عدم رعایت مردم
خون مردم خیلی برای شهرداری مزه کرده, نوشه جونت عزیزم، مردم هم خدایی دارن، دیدار به قیامت
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۹:۲۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
آقاجان نصفش دست خود مردم هست
اقوام ما تا تعطیلات شد همه رفتن شمال
ملت عقل ندارن
بعد از شمال هم خوب که مریض شدن عمدا همه جا میرن وجدان ندارن
خودم شاهد بودم
تا میبینن علائم دارن عمدا میان خونه ما
Iran (Islamic Republic of)
mino
۱۸:۱۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
از وزیر بهداشت خواهش کنین امار درست رو اعلام کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
از فردا امار میره بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
حیف که از ۱۰ روز دیگه دوباره آمار می ره بالا !!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
چرا داروی فاویپیراویر استفاده نمیشه؟ اون یک میلیارد دلاری که رهبری اجازه دادن از صندوق توسعه ملی برداشت بشه چی شد سرنوشتش؟ خبرنگران جوان چرا پیگیری نمی کنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
لطفا آمار دیگه ندهی کرونا دیگه عادی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
از شما هم ناامید شدیم.
۱۲