یچی میگم لطفا لطفا نشر کنید ن اینکه بخام بگم نیس وجود نداره کرونا هس اطرافیانم گرفتن تو طایفه ما ۴ تا عروسی تو یهفته بود دعوتی ۱۰۰ همی حدودا بودن بزن وبرقص وجشن تو خونه دو هفته هم گذشته خداروشکر کسی مبتلا نشد لابد هیچ ناقلی وجود نداشت .. .. اما خواهشا رعایت کنید مسافرت نرید چ میشه هممون خسته شدیم الان ۷ ماهه خود من سرخاک پدرم نرفتم
خوشحال نباشید، با از سرگیری طرح ترافیک دوباره به حالت قبلی برمیگردیم ولی اینبار میندازید گردن تعطیلی ها و مسافرت رفتن و عدم رعایت مردم
خون مردم خیلی برای شهرداری مزه کرده, نوشه جونت عزیزم، مردم هم خدایی دارن، دیدار به قیامت
آقاجان نصفش دست خود مردم هست
اقوام ما تا تعطیلات شد همه رفتن شمال
ملت عقل ندارن
بعد از شمال هم خوب که مریض شدن عمدا همه جا میرن وجدان ندارن
خودم شاهد بودم
تا میبینن علائم دارن عمدا میان خونه ما
چرا داروی فاویپیراویر استفاده نمیشه؟ اون یک میلیارد دلاری که رهبری اجازه دادن از صندوق توسعه ملی برداشت بشه چی شد سرنوشتش؟ خبرنگران جوان چرا پیگیری نمی کنی؟
خون مردم خیلی برای شهرداری مزه کرده, نوشه جونت عزیزم، مردم هم خدایی دارن، دیدار به قیامت
اقوام ما تا تعطیلات شد همه رفتن شمال
ملت عقل ندارن
بعد از شمال هم خوب که مریض شدن عمدا همه جا میرن وجدان ندارن
خودم شاهد بودم
تا میبینن علائم دارن عمدا میان خونه ما