نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۵:۵۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
هر گونه سستی در رعایت اصول ایمنی و بهداشتی موجب خیز ویروس منحوس کرونا می شود ، پس از ماسک استفاده کنیم و در تجمعات قرار نگیریم .
Iran (Islamic Republic of)
Binam
۱۵:۳۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
خیلی زیاد شدکه بازم بالا رفت الان مده همچی بالا میره قیمتا گرونیا و‌‌‌... الانم کرونا‌‌‌‌‌‌‌‌ فقط داروش باید دربیاد کاری نمیتوانن بکنننن دولت مردا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
فوتی ها داره بیشتر می شه پس چرا مدارس باز می شوند؟ پس چرا سفرهای خارجی قرار است از سر گرفته شود؟ پس چرا دور کاری قرار است تمام شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
آدم خنگ یه چیز یادت رفت که از همه مهم تر بود که چرا مردم رعایت نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
محمدجواد
۱۵:۲۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
خاطرات شمال داره خودشو نشون میده
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۵:۱۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
الانم همچنان میگبد مدرسه!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
آره مدارس باسد باز باشه اگه رعایت کنن هیچی نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
سلام کی دیگه واکسن میاد چیکار میکنین چند نفر دیگه باید بمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
هنوز تو خوده روسیه پخش نشده چه برسه به ایران یکم صبر کنید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
دلتون خوشه ایران بودجه ی حقوق کارمنداشا نداره بده چطوری میخادواکسناشابخره اگه هم بگیره دونه ای50میلیون یابیشترمیفروشه به مردم بیچاره .اگه فکرمردم بودن فکری به حال گرونی میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
ولا مردم خیلی رعایت میکنن ..همش دودت مقصره بچه ها برن مدرسه ..آخه بی وجدانا یروز در میونم باشه خونواده ها چی دارن هفته ای س تا ماسک فقط واسه ی دانش آموز بخرن انصاف داشته باشین خون مردمو ۸ ماهه کردین تو شیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
ای دادوبیداد خدایا رحم کن چرا ایقد زیاد چرا تو ایران هی بد وبدتر میشه ولا مث اینکه ما منشا کرونا بودیم مسوولین دارن چیکار میکنن ?? آمار داره ب مرز نیم میلیون میرسه .کاشکی دوتا از مسوولین چین مسوول کشور ما بودن دیگه از اسپانیا وایتالیا وفرانسه خبری نیس بهتره آمار کشورای دیگه رو نگین فقط بچسبین ب ملت بدبخت خودمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
این تو ایران نیست فقط تو دنیا لحظه به لحظه داره بد تر میشه اون کشور هایی هم که آمارشون پایین هست کاملا دروغ میگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
فقط نگین مسئولین یکم هم بگین مردم چرا رعایت نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
مسئولین چین هیچ کاری نکردن مردمشون بودن که ماسک و شیلد زدن و تا تونستن بیرون از خونه ها نیومدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
ببخشید ها حتما مسوولین کشور مابودن ک هر استانی قرمز میشد فورا قرنطینه ش میکردن ?? ایی از باتدبیری با مسوولیتی کشور چین بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
آره مسوولینشون کاری نکردن اوایل فقط واسه رفع کوتی ی چن روز معابرو ضدعفونی کردن تموم .. حتما مسوولین ما لودن استانها رو قرنطینه کردن تو رو قران شماها طرفداری مسوولین نکنید عین خیالشون نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
اتفاقا اون کشورا آمارشون دقیق کشور خودنون ک آمار دروغ میده ههههه مث روحاتی ک چن وقت پیش گفت ۲۵میلیون گرفته آمار ما اشتباهه میدونی چرا ??? اینا فقط از طریق تست آمار میدن اونایی ک از طریق آزمایش خون وسی تی ثبت نمیکنن تو شهرستان ما فقط چن ماه اول تست بود دیگه نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
لطفا بچه هاتونو مدرسه نفرستید.با این اوضاع فقط خانواده های بیشتری عزادار میشن.یکی از آشناهای ما کرونا گرفت بیمارستان بستری شد.خود پرسنل بیمارستان بهش گفتن برو خونه خوب شو.اینجا ما دارو نداریم اگه بمونی میمیری چون تخت هم نداریم.ای مردم دارو نداریم که مرگ ومیر این همه بالاست.به فکر خودتون باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
مرد دلسوز من جزو کادر درمان هستم بیا بیمارستان ببین انبار پر از دارو و همش داره مصرف میشه اما خدا رو شکر مسئولین دارو میرسونن اتفاقا بچه ها باید به مدرسه برن اگه رعایت کنن هیچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
اتفاقا منم کادر درمانم.این صحبتی که این هموطن کرده درسته.متاسفانه دارو نداریم.خودتونو گول نرنید.رعایت کنید که کارتون به بیمارستان نکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
بعید می دانم این فرد با این سواد کمش جزو کادر درمان باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
راس میگن تو همه شهرا ک دارو نیس ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
باز که آمار بالا رفت.
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
شروع موج سوم کرونا در ایران

خدایا خودت به خیر بگذرون ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
همه جارو تعطیل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
تعطیل کنن که باز مردم چمدون به دست میرن چالوس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
ن دیگه سرده هیشکی شمال نمیره
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۱:۲۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
آره دقیقا این مردم درست بشو نیستن
۱۲