هنوز تو خوده روسیه پخش نشده چه برسه به ایران یکم صبر کنید دیگه
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
دلتون خوشه ایران بودجه ی حقوق کارمنداشا نداره بده چطوری میخادواکسناشابخره اگه هم بگیره دونه ای50میلیون یابیشترمیفروشه به مردم بیچاره .اگه فکرمردم بودن فکری به حال گرونی میکردن
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
ولا مردم خیلی رعایت میکنن ..همش دودت مقصره بچه ها برن مدرسه ..آخه بی وجدانا یروز در میونم باشه خونواده ها چی دارن هفته ای س تا ماسک فقط واسه ی دانش آموز بخرن انصاف داشته باشین خون مردمو ۸ ماهه کردین تو شیشه
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
ای دادوبیداد خدایا رحم کن چرا ایقد زیاد چرا تو ایران هی بد وبدتر میشه ولا مث اینکه ما منشا کرونا بودیم مسوولین دارن چیکار میکنن ?? آمار داره ب مرز نیم میلیون میرسه .کاشکی دوتا از مسوولین چین مسوول کشور ما بودن دیگه از اسپانیا وایتالیا وفرانسه خبری نیس بهتره آمار کشورای دیگه رو نگین فقط بچسبین ب ملت بدبخت خودمون
این تو ایران نیست فقط تو دنیا لحظه به لحظه داره بد تر میشه اون کشور هایی هم که آمارشون پایین هست کاملا دروغ میگن
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
فقط نگین مسئولین یکم هم بگین مردم چرا رعایت نمیکنن
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
مسئولین چین هیچ کاری نکردن مردمشون بودن که ماسک و شیلد زدن و تا تونستن بیرون از خونه ها نیومدن
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
ببخشید ها حتما مسوولین کشور مابودن ک هر استانی قرمز میشد فورا قرنطینه ش میکردن ?? ایی از باتدبیری با مسوولیتی کشور چین بود
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
آره مسوولینشون کاری نکردن اوایل فقط واسه رفع کوتی ی چن روز معابرو ضدعفونی کردن تموم .. حتما مسوولین ما لودن استانها رو قرنطینه کردن تو رو قران شماها طرفداری مسوولین نکنید عین خیالشون نیس
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
اتفاقا اون کشورا آمارشون دقیق کشور خودنون ک آمار دروغ میده ههههه مث روحاتی ک چن وقت پیش گفت ۲۵میلیون گرفته آمار ما اشتباهه میدونی چرا ??? اینا فقط از طریق تست آمار میدن اونایی ک از طریق آزمایش خون وسی تی ثبت نمیکنن تو شهرستان ما فقط چن ماه اول تست بود دیگه نیس
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
لطفا بچه هاتونو مدرسه نفرستید.با این اوضاع فقط خانواده های بیشتری عزادار میشن.یکی از آشناهای ما کرونا گرفت بیمارستان بستری شد.خود پرسنل بیمارستان بهش گفتن برو خونه خوب شو.اینجا ما دارو نداریم اگه بمونی میمیری چون تخت هم نداریم.ای مردم دارو نداریم که مرگ ومیر این همه بالاست.به فکر خودتون باشید
مرد دلسوز من جزو کادر درمان هستم بیا بیمارستان ببین انبار پر از دارو و همش داره مصرف میشه اما خدا رو شکر مسئولین دارو میرسونن اتفاقا بچه ها باید به مدرسه برن اگه رعایت کنن هیچی
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
اتفاقا منم کادر درمانم.این صحبتی که این هموطن کرده درسته.متاسفانه دارو نداریم.خودتونو گول نرنید.رعایت کنید که کارتون به بیمارستان نکشه
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
بعید می دانم این فرد با این سواد کمش جزو کادر درمان باشه.
خدایا خودت به خیر بگذرون ...