پنج شنبه شب بلوار كشاورز بودم رستورا پر بود از آدماي با كلاس خوشحال و خندان كه داشتن چنجه و جوجه و ماهي ميزدن و اسپيلت ها هم روشن و درهاي اتوماتيك هم بسته انگار نه انگار كه هيولا تو فضاهاي بسته كمين كرده
این وسط بازگشایی حضوری مدارس چه الزامی داشت و در حالیکه برخی کشورها نزدیک به تولید واکسن کرونا هستند و تقریبا کرونا را کنترل کردند ما داریم وارد موج سوم می شویم
احسنت ....... اینم از استارت موج سوم دوهزار۶۱۹مبتلاو۱۵۶ فوتی .......
کم کم صفا سیتی های لب ساحل شمال عاشورا وتاسوعا و باز گشایی مدارس دارن خودشون نشون میدن .جناب دولتمردان آقایون محترم وقتی میگیم جاده هارو ببندید همین میشه دیگه ، حالا دیگه فقط خدا بهمون رحم کنه از دوهفته دیگه به بعد چی میشه الله واعلم .
واسه اون از آسمون می باره؟
فقط دلیل مسافرتهای مردمه
کم کم صفا سیتی های لب ساحل شمال عاشورا وتاسوعا و باز گشایی مدارس دارن خودشون نشون میدن .جناب دولتمردان آقایون محترم وقتی میگیم جاده هارو ببندید همین میشه دیگه ، حالا دیگه فقط خدا بهمون رحم کنه از دوهفته دیگه به بعد چی میشه الله واعلم .